محفل انس با قرآن در پدافند هوايی اراك برپا می‌شود
کد خبر: 2591210
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱

محفل انس با قرآن در پدافند هوايی اراك برپا می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: همزمان با نكوداشت هفته دفاع مقدس محفل نورانی انس با قرآن به همت مركز فرماندهی پدافند هوايی اراك برگزار می‌شود.

حسن قديری‌اصل، معاون هماهنگ‌كننده عقيدتی ـ سياسی مركز آموزشی پدافند هوايی اراك در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، ضمن نكوداشت هفته دفاع مقدس در تشريح ويژه برنامه‌های اين هفته، گفت: با توجه به اينكه دفاع مقدس مختص قشر و گروه خاصی نيست همه بايد برای انتقال فرهنگ اين رخداد مهم تاريخ انقلاب سهم خود را به نحو احسن اجرا كنند.
وی با اشاره به اينكه با اجرای برنامه‌های كارآمد می‌توان در آگاه‌سازی نوجوانان و شناخت آنان با مؤلفه‌های ايثار، شهادت و شجاعت بسيار قوی عمل كرد، افزود: برپايی محفل نورانی و روحانی انس با قرآن از ويژه‌برنامه‌هايی است كه در طول هفته اجرايی خواهد شد.
قديری‌اصل، برپايی نمايشگاه دفاع مقدس به‌منظور آشنايی مردم با نحوه عملكرد پدافند هوايی در طول هشت سال جنگ تحميلی، ابراز كرد: همايش پياده‌روی با حضور كاركنان و خانواده‌های آنان از ديگر برنامه‌های اين هفته است.
وی در ادامه از اجرای مسابقه مقاله‌نويسی و خاطره‌نويسی با محوريت دفاع مقدس ويژه كاركنان و فرزندان آنان در اين يگان خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی با موضوعيت دفاع مقدس ويژه كودكان زير 10 سال است كه در اين ايام برگزار می‌شود.
قديری‌اصل همچنين به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ويژه كاركنان و خانواده‌های آنان نيز اشاره كرد و افزود: نگارش دلنوشته به منظور تعظيم به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس از ديگر برنامه‌های اين هفته است.
وی غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، ديدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان هشت سال نبرد نابرابر را از جمله برنامه‌های اين هفته دانست و ابراز كرد: برگزاری دعای شريف ندبه، كميل، توسل و زيارت عاشورا از برنامه‌هايی است كه برگزاری آن در دستور كار يگان قرار گرفته است.
معاون هماهنگ‌كننده عقيدتی ـ سياسی مركز فرماندهی پدافند هوايی اراك در پايان، اضافه كرد: تمامی افراد خدمت‌گزار در اين يگان با اجرای برنامه‌های متنوع و مفيد از فرهنگ ايثار و شهادت پاسداری كرده و ارزش‌های انقلاب را به تمام جهانيان صادر خواهد كرد.
captcha