اوج‌گيری برنامه‌های قرآنی بسيج دانشجويی يزد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس
کد خبر: 2591515
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱

اوج‌گيری برنامه‌های قرآنی بسيج دانشجويی يزد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول مركز قرآن و عترت بسيج دانشجويی استان يزد با اشاره به آغاز دور جديد فعاليت‌های قرآنی بسيج دانشجويی يزد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: آغاز هفته دفاع مقدس شروع اوج‌گيری برنامه‌های قرآنی ما خواهد بود.

محمدعلی كريمی، مسئول مركز قرآن و عترت بسيج دانشجويی استان يزد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با اشاره به كليد خوردن فعاليت‌های قرآنی بسيج دانشجويی اين استان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: با شروع اين هفته برنامه‌های قرآنی ما با آغاز ثبت نام برای حضور در مسابقات قرآنی و دوره‌های مختلف آموزشی قرآن كريم، اوج خواهد گرفت.
وی در ادامه يكی از برنامه‌های در دستور كار اين مركز را شروع عضوگيری برای طرح تربيت حافظان قرآن كريم عنوان كرد و افزود: در راستای تحقق منويات مقام معظم رهبری در مورد تربيت 10 ميليون حافظ قرآن كريم دوره‌های حفظ يك جزء قرآن كريم را از سال گذشته آغاز كرده‌ايم.
مسئول مركز قرآن و عترت بسيج دانشجويی استان يزد با تأكيد بر اينكه سال گذشته و همزمان با اولين سال آغاز اين طرح 420 دانشجو برای حفظ يك جزء قرآن كريم ثبت نام كرده بودند، تصريح كرد: ثبت نام برای حضور در اين طرح در سال تحصيلی جديد همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز خواهد شد.
وی در ادامه با بيان اينكه پيش‌بينی می‌كند امسال بيش از 500 نفر در اين طرح ثبت نام كنند، اظهار كرد: پس از پايان ثبت نام، كلاس‌های مربوط به اين دوره در دانشگاه يزد برگزار می‌شود. اين كلاس‌ها به صورت يك جلسه در هفته و با حضور اساتيد برجسته خواهد بود.
كريمی در پايان در مورد مسابقات قرآن بسيج دانشجويی نيز گفت: ثبت نام برای حضور در مرحله دانشگاهی مسابقات قرآن بسيج دانشجويی در دانشگاه يزد از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود و اميدواريم بتوانيم تا نيمه‌های مهرماه اين مسابقات را برگزار كنيم.
captcha