فعاليت بيش از 30 مؤسسه و خانه قرآن در مريوان
کد خبر: 2610013
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

فعاليت بيش از 30 مؤسسه و خانه قرآن در مريوان

گروه فعاليت‌های قرآنی: رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان مريوان از فعاليت بيش از 30 مؤسسه، مركز و خانه قرآن در سطح در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام امير كاوه، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان مريوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كردستان، از فعاليت بيش از 30 مؤسسه و خانه قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: اين م‍ؤسسات، مراكز و خانه‌های قرآن در راستای ارتقاء سطح كيفی دانش دينی و مذهبی اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان مريوان و برای بالابردن آگاهی عمومی از مسائل شرعی مشغول به فعاليت هستند.
وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده اين مؤسسات در تابستان گذشته اظهار كرد: ارزيابی عملكرد تمامی اين 30 مؤسسه، مركز و خانه قرآن در شهرستان مريوان بسيار خوب و قابل توجه بوده است.
حجت‌الاسلام كاوه با اعلام اينكه كار هيئات با محوريت و هدف ترويج فرهنگ دينی ـ مذهبی و ترويج قرآن‌خوانی بين عموم مردم انجام می‌گيرد، يادآور شد: هدف از تأسيس مؤسسات قرآنی، توسعه و ترويج فرهنگ، معارف و آموزه‌های قرآنی بر اساس آئين‌نامه‌ها و سرفصل‌های سازمان دارالقرآن‌ الكريم در رشته‌های مختلف روخوانی، روانخوانی، مفاهيم، ترجمه، تفسير و تربيت معلمان قرآن مجرب در اين زمينه‌هاست.
captcha