سير مطالعاتی آثار آيت‌الله‌العظمی جوادی آملی تدوين می‌شود
کد خبر: 2610480
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

سير مطالعاتی آثار آيت‌الله‌العظمی جوادی آملی تدوين می‌شود

گروه انديشه: دبير جشنواره ملی ملكوت از تدوين سير مطالعاتی آثار آيت‌الله‌العظمی جوادی آملی و برگزاری اولين جلسه كميته تدوين اين سير مطالعاتی خبر داد و گفت: هدف از اين فعاليت، تدوين سير مطالعاتی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در سطح كشور است.

حميدرضا يونسی، دبير جشنواره ملی ملكوت، در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، از برگزاری اولين جلسه كميته تدوين سير مطالعاتی آثار آيت‌الله العظمی جوادی آملی در بنياد بين‌المللی علوم وحيانی إسراء با حضور اساتيد اين مركز و شاگردان برجسته آيت‌الله جوادی آملی و مسئولان و برگزاركنندگان جشنواره ملكوت خبر داد و گفت: اين جلسه امروز بعد از ظهر در محل بنياد اسراء برگزار می‌شود.
يونسی اظهار كرد: در واقع هدف از اين فعاليت تدوين يك سير مطالعاتی با محوريت آثار و كتب آيت‌الله جوادی آملی، جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در سطح كشور، برای نهادها، مراكز، دانشگاه‌ها و مؤسسات مختلف است.
وی افزود: در واقع بنا داريم طرحی را همچون طرح «حكمت مطهر» كه چند سالی است در سطح ملی حول آثار شهيد مطهری در حال اجراست، در مورد آثار آيت‌الله جوادی آملی نيز به انجام برسانيم تا در نتيجه آن شاهد شكل گرفتن حركت فرهنگی قرآنی عميقی در سطح كشور باشيم.
captcha