نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقه نماز ‌معرفی شدند
کد خبر: 2612487
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
در قزوین؛

نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقه نماز ‌معرفی شدند

گروه اجتماعی: شانزدهمین دوره مسابقه نماز استان قزوین با شناخت نفرات برتر و برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از قزوین، مراسم تجلیل از نفرات‌ برگزیده شانزدهمین دوره مسابقه نماز استان قزوین شب گذشته، 6 آذر در حسینیه شهید باریک‌بین، دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزیز محمدزاده، مسئول آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قزوین در این مراسم ضمن ارائه گزارشی در مورد مراحل انجام مسابقه تألیف آثار مربوط به نماز گفت: مسابقه تألیف آثار نماز، همه ساله به‌طور سراسری در موضوعات مختلف تألیف کتاب، مقاله، خاطره، داستان کوتاه، رمان، شعر و قطعه ادبی برگزار می‌شود.
وی افزود: در سال 92 تعداد 27 اثر از قزوین به این مسابقه ارسال شده بود که از بین این آثار، تعداد 7 اثر حائز رتبه شده بودند.

حجت‌الاسلام سید‌قریش موسوی مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین نیز در این مراسم بیان کرد: نویسندگان برگزیده باید تلاش خود را فقط معطوف به نوشتن نکنند بلکه با دعوت عملی سایر دوستان و نزدیکان خود به ترویج نماز کمک کنند.

وی افزود: اگر در این کار موفق شدیم شاهد شکل‌گیری گروه بزرگی از انسان‌هایی خواهیم بود که به ترویج و توسعه امر نماز می‌پردازند و این کار در حقیقت پاسخی به مطالبه مقام معظم رهبری است.

در پایان این مراسم از دارندگان رتبه‌های برتر کشوری فاطمه چراغعلی رتبه دوم بخش قطعه ادبی گروه سنی 15 تا 20 سال از قزوین، معصومه صابری‌فرد رتبه دوم بخش قطعه ادبی در گروه سنی 21 تا 30 سال از قزوین  و حلیمه روحانی رتبه سوم بخش شعر  از قزوین با اهدای لوح تقدیر، کارت هدیه و بسته فرهنگی تجلیل شدند.

همچنین فاطمه قلعه قوندی نهاوندی از شهرستان تاکستان در بخش خاطره‌نویسی گروه 15 تا 20 سال، رسول لامعی رامندی از قزوین در بخش خاطره‌نویسی گروه سنی 21 تا 30 سال، محمد‌مهدی لشگری از تاکستان در بخش مقاله رده سنی 15 تا 20 سال و سمیرا عنایتی در بخش مقاله رده سنی 21 تا 30 سال شایسته تقدیر شناخته شده بودند که از این برندگان هم با اهدا‌ لوح تقدیر، کارت و بسته فرهنگی تقدیر شد.

captcha