حضور بوستان کتاب با بیش از ۱۱۰۰ اثر در نمایشگاه حوزه علمیه قم
کد خبر: 2658808
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
پس از وقفه یک‌ ساله؛

حضور بوستان کتاب با بیش از ۱۱۰۰ اثر در نمایشگاه حوزه علمیه قم

گروه ادب: کارشناس مسئول نمایندگی‌ها و نمایشگاه‌های بوستان کتاب اظهار کرد: امسال با بیش از ۱۱۰۰ عنوان کتاب پس از وقفه‌ای یک ساله در نمایشگاه تخصصی حوزه شرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسن سادین، کارشناس مسئول نمایندگیها و نمایشگاه‌های بوستان کتاب گفت: این نمایشگاه  از 11 ـ 20 دی‌ماه در مجتمع ناشران قم و با حضور ناشران حوزه دینی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به آثار در حوزه دین و اندیشه اسلامی، می‌توانند در مدت یادشده، کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.
سادین در خصوص ارزیابی از نمایشگاه تخصصی حوزه امسال، افزود: با توجه به وقفه‌ای که سال گذشته در برگزاری این نمایشگاه پیش آمد، پیش‌بینی می‌شود که امسال این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای مواجه شود.
وی درباره ساعات بازدید این نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی حوزه، صبح‌ها از ساعت 9 ـ 12 و عصرها از ساعت 15 ـ 20، آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.
سادین همچنین از تخفیف ویژه این نمایشگاه خبر داد و گفت: بوستان کتاب تمام آثار خود را با 20 درصد تخفیف ارائه خواهد کرد و با توجه به تخفیف ناشران و عرضه بن کتاب و کارت‌های خرید کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه آثار خود اقدام کنند.
وی ضمن مفید شمردن چنین نمایشگاه‌هایی در سطح استان، وجود این نمایشگاه‌ها را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه مؤثر خواند و افزود: با توجه به سرانه کم مطالعه در ایران، شایسته است اقشار مختلف جامعه اعم از طلبه، دانشجو، کارمند و ... به همراه خانواده‌های خود از این نمایشگاه بازدید کنند و با تهیه آثار خوب، فرهنگ کتابخوانی را در بین خانواده و فرزندان خود گسترش دهند.

captcha