توجه به سبک زندگی اسلامی با برپایی جشنواره «سین هشتم» در برج میلاد
کد خبر: 2770034
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

توجه به سبک زندگی اسلامی با برپایی جشنواره «سین هشتم» در برج میلاد

گروه جامعه: نخستین جشنواره و نمایشگاه هفت‌سین و هدایای نوروزی با عنوان «سین هشتم» از پنجم تا یازدهم اسفند‌ماه سال جاری، در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سین هشتم، اولین جشنواره هفت سین و هدایا نوروزی در برج میلاد تهران است که با همکاری مؤسسه فرهنگی مهرگان فرهنگ از پنجم تا 11 اسفند‌ماه سال جاری، در یادمان ملی ایرانیان برگزار می‌شود.

جشنواره هفت سین نوروزی با هدف زنده کردن آئین‌های نوروزی برای کودکان و نوجوانان، ارج نهادن به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سبک زندگی اسلامی، حمایت از تولیدات داخلی کشور، فرهنگ سازی مبنی بر استفاده از محصولات داخلی به جای محصولات بیگانه، حمایت از کارآفرینانی که در عرصه تولید محصولات مرتبط با این جشن فعالیت می‌کنند و کمک به زنده نگه داشتن آئین‌ها و جشن‌های باستانی و اسلامی برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این جشنواره کارگاه‌های آموزشی مرتبط با سبک زندگی با موضوعات مختلف درباره آداب اسلامی نوروز، فلسفه سفره هفت سین، فلسفه هدیه دادن و عیدی گرفتن، فلسفه دید و بازدید‌های نوروزی، فلسفه کمک رساندن به همنوعان در نوروز و ... برپا می‌شود.

captcha