بنیاد بین‌المللی غدیر در 40 کشور دنیا راه‌اندازی شده است
کد خبر: 2821370
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳

بنیاد بین‌المللی غدیر در 40 کشور دنیا راه‌اندازی شده است

گروه اجتماعی: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمان گفت: انسان‌های زیادی توسط کتاب الغدیر هدایت شده‌اند، بنیاد بین‌المللی غدیر حدود 10 سال است در 40 کشور دنیا راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمان دیروز شنبه، 18 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دهه فجر با ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی آغاز و با حضور پرشور مردم استقرار نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.وی با اشاره به راه‌اندازی دفاتر بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان‌ها افزود: هدف از انجام این مهم اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌هاست.
حجت‌الاسلام عرب‌پور با بیان اینکه این دفتر در تمام شهرستان‌های کرمان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: اهمیت غدیر ضرورت ماندگاری آن است که باید با برنامه‌های متنوع اجرایی شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ریشه اختلافات دنیای اسلام فراموش کردن مسئله غدیر است، اگر غدیر محور جهان اسلام باشد، قطعاً شاهد اختلافات در میان مسلمانان نخواهیم بود.
حجت‌الاسلام عرب‌پور اظهارکرد: کتاب الغدیر یکی از سندهای معتبر در زمینه مسئله غدیر خم است که بیشترین مطالب آن را اهل تسنن مورد تأیید قرار داده‌اند.
وی افزود: انسان‌های زیادی توسط کتاب الغدیر هدایت شده‌اند، بنیاد بین‌المللی غدیر حدود 10 سال است در 40 کشور دنیا راه‌اندازی شده است.
حجت‌الاسلام عرب‌پور تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان این بنیاد راه‌اندازی شده است که مباحث مرتبط با غدیر را پیگیری می‌کند.‌
وی بیان کرد: بنیاد غدیر در شهرستان‌ها با محوریت ائمه‌جمعه راه‌اندازی شده است و در راستای فعالیت‌های فرهنگی و طرح‌های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی فعالیت دارد.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمان خاطرنشان کرد: بنیاد غدیر در هر شهرستان در قالب ستادی متشکل از فعالان فرهنگی و دینی انجام وظیفه می‌کند و کارهایی باید در این بنیاد به صورت تخصصی و علمی انجام شود.

captcha