دوره آموزش حضوری نماز در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 2858477
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

دوره آموزش حضوری نماز در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان، سومین دوره آموزش حضوری نماز را با رویکرد شیوه‎های دعوت فرزندان به نماز برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان، سومین دوره آموزش حضوری نماز را با رویکرد شیوه‎های دعوت فرزندان به نماز برگزار می‌کند.

این دوره ویژه کارکنان دانشگاه برگزار می‎شود و علاقه‌مندان  می‌توانند حداکثر تا پنج‌شنبه،30 بهمن برای ثبت‌نام به دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه مراجعه کنند.

یادآور می‌‌شود، زمان برگزاری دوره این آموزشی در گروه اول 2 تا 4 اسفند، و در گروه دوم 5 تا 7 اسفند و ساعت آغاز کلاس‌ها نیز از ساعت 14 است همچنین گواهینامه برای شرکت‌کنندگان صادر می‎شود.

همچنین ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مسابقه بزرگ کتابخوانی را از کتاب «هنر رضایت از زندگی» اثر عباس پسندیده برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و تحویل کتاب حداکثر تا شنبه، دوم اسفند به دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه مراجعه کنند، و آزمون آن در روز  یکشنبه، سوم 3 اسفند برگزار می‌شود.

گفتنی است، این آزمون از ساعت 10 تا 13 در محل دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‎شود و 40  نفر از برگزیدگان این مسابقه به اردوی قم – جمکران اعزام می‌شوند.

captcha