اختتامیه مسابقات سراسری قرآن فردا برگزار می‌شود
کد خبر: 2913154
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
‌با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری؛

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن فردا برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی از سفر مشاور رئیس‌ دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سعید شبستری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی امروز، 10 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا دوشنبه، 11 اسفند با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری، مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌در تالار مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی تصریح کرد: دیدار با آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی و رئیس مجمع اهل بیت(ع) و همچنین نشست با تعدادی از طلاب و روحانیت معظم استان، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری به استان است.

وی گفت: با حضور رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، چندین پروژه عمرانی نیز در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز از ششم اسفند با حضور 470 نخبه قرآنی در حال برگزاری است که از این تعداد 250 شرکت کننده برادر و 220 شرکت‌کننده خواهر هستند که پس از انجام یک هزار و 920 مسابقه در 381 شهرستان و 280 مسابقه استانی در 31 استان به این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافته‌اند.

captcha