مسجد بهترین جایگاه ‌برابر جنگ نرم دشمن ‌است
کد خبر: 2916481
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۱

مسجد بهترین جایگاه ‌برابر جنگ نرم دشمن ‌است

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: امروز هم که دشمن توان خود را در راستای جنگ نرم گذاشته است، بهترین جایگاه و مکان ‌برابر این حمله دشمن مسجد است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیروز یکشنبه، ‌10 اسفند  در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که در عمران و آبادانی مساجد کار می‌کنند، جزو هدایت یافتگان هستند.
وی افزود: انقلاب ما در مساجد شکل گرفت و در دوران دفاع مقدس هم مساجد به عنوان سنگر اصلی برای برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروهای مردمی بود و به عنوان یک ستاد در این راستا فعالیت داشتند.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز هم که دشمن توان خود را در راستای جنگ نرم گذاشته است، بهترین جایگاه و مکان مسجد است تا با برنامه‌ریزی در این مکان‌های مقدس توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و  سایر ارگان‌ها از مساجد به عنوان سنگری در برابر این حمله دشمن استفاده کنیم.
وی با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در 18 اسفند ماه بیان کرد: در همین راستا 21 اسفند ماه سال جاری همایشی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در جیرفت برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با پیگیری‌های انجام شده در این روز کلنگ احداث ساختمان دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان با حضور مسئولان محلی و ستاد عالی کانون‌های مساجد به زمین زده می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی اظهارکرد: رونمایی از بازی‌های رایانه‌ای مسیر زندگی، کانون مصباح، اعطای مجوز هشت کتابخانه در جوار مسجد، افتتاح سایت دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان و افتتاح کانون مصلای شهرستان جیرفت از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان در این روز است.
وی خاطرنشان کرد: بهترین حرکت و فعالیت را به ویژه در عرصه فرهنگی از مساجد می‌توانیم آغاز کنیم و این اهمیت کار و برنامه‌ریزی در مساجد را بیشتر نشان می‌دهد.

captcha