«اسرا» وارد مرحله نهایی می‌شود
کد خبر: 2919980
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
از 16 اسفندماه؛

«اسرا» وارد مرحله نهایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقه تلویزیونی «اسرا» از شنبه، ۱۶ اسفندماه وارد مرحله نهایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مسابقه تلویزیونی «اسرا» کاری از گروه مسابقات و مناسبت‌های شبکه قرآن سیما که از 31 فروردین‌ماه سال جاری، مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده بود از شنبه، 16 اسفندماه وارد مرحله نهایی رقابت‌ها می‌شود.
براساس این گزارش، این مسابقات طی ماه‌های گذشته در مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی و در رشته‌های اذان، دعا، قرائت تقلیدی مصطفی اسماعیل، قرائت تقلیدی عبدالباسط، قرائت تقلیدی منشاوی و حفظ قرآن کریم برگزار شده که تمامی رشته‌ها مربوط به آقایان بوده و تنها رشته حفظ به صورت مشترک برای آقایان و بانوان بوده است.
بنابراین گزارش، فینال مسابقه اذان با کارشناسی حمیدرضا احمدی‌وفا و قاسم رضیعی، شنبه، 16 اسفندماه و فینال مسابقه دعا با کارشناسی سعید حدادیان و غلام‌رضازاده، یکشنبه 17 اسفند‌ماه در استودیو برنامه اسرا به صورت زنده اجرا و از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.
فینال قرائت تقلیدی مصطفی اسماعیل، دوشنبه 18 اسفند‌ماه، فینال قرائت تقلیدی عبدالباسط، سه‌شنبه، 19 اسفند‌ماه و فینال قرائت تقلیدی منشاوی چهارشنبه، 20 اسفندماه اجرا می‌شود؛ کارشناسی رقابت‌های این بخش را نیز محمد عباسی، رحیم خاکی و امین پویا بر عهده دارند.
فینال رقابت‌های بخش حفظ قرآن کریم آقایان نیز پنجشنبه، 21 اسفندماه با کارشناسی محمدمهدی بحرالعلوم و معتز آقایی و فینال بخش حفظ قرآن کریم بانوان نیز جمعه، 22 اسفندماه با کارشناسی سمیه حاجعلی و الهام منگلی اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود، رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات تلویزیونی اسرا هر شب از ساعت 20 تا 22 به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.

captcha