حنانه خلفی: دیدار با رئیس‌جمهور هدیه‌ای در آستانه سال نو بود/ آرزوی دیگرم دیدار با رهبر انقلاب است
کد خبر: 2982029
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲

حنانه خلفی: دیدار با رئیس‌جمهور هدیه‌ای در آستانه سال نو بود/ آرزوی دیگرم دیدار با رهبر انقلاب است

گروه فعالیت‌های قرآنی: حنانه خلفی در مورد دیدار صبح امروز با رئیس‌‌جمهور گفت: این یک هدیه خوب در آستانه سال نو بود؛ آرزوی دیگرم دیدار با رهبر معظم انقلاب است.

حنانه خلفی، حافظ خردسال کل قرآن کریم، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد دیداری که صبح امروز 23 اسفندماه با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان داشته است، گفت: این دیدار هدیه بسیار باارزشی بود که در آستانه سال نو به من داده شد.
وی افزود: رئیس جمهور در این دیدار از من خواست تا سوره‌ای را تلاوت کنم و ایشان نیز صفحه 285 قرآن کریم که سوره مبارکه «اسرا» است، پرسیدند.
حنانه خلفی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه حسی در آن لحظه داشته است؟ تصریح کرد: حس بسیار خوبی بود که توصیف شدنی نیست. بعد از این دیدار، تنها یک آرزوی دیگر دارم و آن هم دیدار با مقام معظم رهبری است و مطمئناً این دیدار نیز به زودی محقق خواهد شد و این امر به من الهام شده است.
در ادامه این گفت‌وگو پدر حنانه خلفی که در این دیدار نیز حضور داشت،‌ در مورد جریان این دیدار، گفت: حدود شش یا هفت ماه قبل در برنامه‌ای که حنانه خلفی در حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی،‌ وزیر دادگستری داشت از سوی وی قول اهدای یک خودرو از جانب هئیت دولت داده شد.


وی افزود: این دیدار قرار بود که چندین ماه پیش از این برگزار شود اما به دلیل برخی مشغولیت‌ها به این روز منتقل شد، این دیدار واقعاً هدیه بسیار با ارزشی بود که در آستانه سال نو صورت گرفت.
پدر حنانه خلفی تصریح کرد: رئیس جمهور از حنانه خواست که آیاتی را تلاوت کند اما من خواستم تا حتماً سؤال ویژه‌‌ای را بپرسند که ایشان صفحه 285 و سوره مبارکه «اسرا» را پرسیدند که حنانه بدون مکث تا پایان صفحه را تلاوت کرد.
وی با بیان اینکه قصد فروش هدیه اهدایی از سوی رئیس جمهور را دارد، گفت: نقدینگی حاصل از فروش خودرو را برای حنانه سرمایه‌گذاری خواهم کرد؛ چرا که در این سن و سال امکان استفاده از خودرو را ندارد.
پدر حنانه خلفی در مورد هدیه‌ای که به شخص ایشان دادند نیز گفت:‌ این هدیه یک ساعت بود که البته عبارت اهدایی از سوی رئیس جمهور نیز بر روی آن حک شده است که برای ما بسیار ارزشمند است.
وی در مورد تأثیر چنین دیدارها و بعد رسانه‌ای آن بر ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین کودکان، اظهار کرد: چنین دیدارهایی بسیار اثربخش خواهد بود. حنانه تاکنون اجراهای بسیار زیادی هم در بین مسئولان رده بالای کشور و هم در استان‌های مختلف داشته است اما همین یک دیدار در معرفی حنانه به عموم جامعه بسیار اثربخش خواهد بود و قطعاً در گسترش فعالیت‌های قرآنی‌اش بسیار اثرگذار است.


پدر حنانه خلفی در ادامه در مورد برخی توانمندی‌های حنانه، بیان کرد: حنانه کلمات ابتدایی هر صفحه از قرآن را از اول تا آخر حفظ کرده است و تنها کافی است یک کلمه از هر کجای قرآن گفته شود تا علاوه بر آدرس و مشخصات کلی آن کلمه، صفحه مربوط به آن را نیز تلاوت کند.
وی با بیان اینکه هنوز استعدادهای حنانه به طور کامل شناسایی و معرفی نشده است، گفت: اینکه رئیس‌جمهور در مورد یک خردسال حافظ قرآن و وجود چنین شخصیتی در کشور مباهات می‌کند، قطعاً تأثیر انگیزشی بسیار بالایی برای حنانه خواهد داشت. بعد از پایان این دیدار و نشان داده شدن آن در اولین بخش خبری تماس‌ها و تبریک‌های بسیار زیادی به ما داده شده است.
وی در پایان در مورد تعداد اجراهای حنانه در برنامه‌های قرآنی بیان کرد: اجراهایش قابل شمارش نیست به عنوان نمونه روز گذشته سه برنامه داشت و هر روز به طور میانگین چندین برنامه دارد. این حضور در جلسات برای درسش مشکلی ایجاد نکرده است؛ چرا که هم خودم در خانه با او کار می‌کنم و هم اینکه مدیر مدرسه‌ای که در آن تحصیل می‌کند همکاری خوبی دارد.

captcha