مزار شهدای ده امام پاکدشت گلباران شد
کد خبر: 3269143
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

مزار شهدای ده امام پاکدشت گلباران شد

کانون خبرنگاران نبأ: مزار شهدای ده امام شهرستان پاکدشت با حضور مسئولان و خیل کثیری از مردم گلباران شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، ظهر امروز مزار شهدای ده امام با حضور فرماندهی و نماینده ولی فقیه و فرماندهان اقشار و حوزه های بسیج محلات شهرستان پاکدشت گلباران شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمد مسعودی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاکدشت در توصیف شهید و شهادت گفت: پدیده مرگ حتمی است، پس باید بهترین مرگ‌ها را برای خود آرزو کرد.

وی با بررسی آیات قرآن در باب شهادت، مرگ شهید را در دو نوع مطرح کرد و افزود: گاهی مرگ شهادت است و گاهی شهادت گونه.

مسعودی ادامه داد: هر مسلمانی که در راه اعتقادات خویش بمیرد شهید است، اما تمایز شهادت شیعه با دیگران، جان دادن در راه خدا است.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوان‌ها خود را ارزان نفروختند، افزود: خیلی از جوان‌ها مخصوصا در دوران دفاع مقدس با خدا عشق‌ورزی کردند و خدا هم به خوبی ناز آنها را خرید و به سمت خود کشاند.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت برپایی این گونه هیئت‌ها را در جوار مزار شهدا مؤثر ارزیابی و اذعان کرد: با حضور بر سر مزار پاک شهدا انسان تخلیه شده و غم‌ها و غصه‌ها از بین می‌رود.

پاسدار کمال محمد بیگی که به تازگی به سمت فرماندهی سپاه پاکدشت منصوب شده است در اولین جلسه کاری خود در این شهرستان با بیان طرح تکریم بسیجیان تأکید کرد: همه ما خادم بسیجیان و جان برکفان هستیم. وی همت جهادی را سرلوحه امور خود خواند و تصریح کرد: با پشت میز نشستن کاری پیش نمی‌رود و باید وارد میدان عمل شویم.

محمد فرخی

captcha