فعالیت 8000 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در گروه یادآوران امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3307924
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

فعالیت 8000 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در گروه یادآوران امر به معروف و نهی از منکر

گروه اجتماعی: معاون تربیتی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت هشت هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان این استان از مهر ماه 93 تاکنون در گروه یادآوران امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سید بهاءالدین ملک‌حسینی، معاون تربیتی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، چهارم خرداد در نشست شورای امر به معروف ونهی از منکر از فعالیت هشت هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان این استان از مهر ماه 93 تاکنون در گروه یادآوران امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
وی با بیان اینکه این فرهنگ باید در همه لایه‌های جامعه ترویج شود، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید در این خصوص فرهنگ‌سازی لازم انجام گیرد.
معاون تربیتی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از مراکزی که بیش از همه می‌تواند به ترویج چنین فرهنگی کمک کند آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی است، از برگزاری دوره عمومی آموزش ضمن خدمت به میزان 6 ساعت برای کارکنان اداری درموضوع امربه معروف ونهی از منکر خبر داد.

captcha