فهم صحیح قرآن با نگاه ولایت‌محور میسر می‌شود
کد خبر: 3312127
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
خاموشی:

فهم صحیح قرآن با نگاه ولایت‌محور میسر می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاحیه نخستین نمایشگاه شمیم وحی با بیان اینکه هدف ما باید تقویت بنیادهای انقلاب و پیروی از ولایت فقیه باشد، اظهار کرد: فهم صحیح‌ قرآن با نگاه ولایت‌محور میسر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه شمیم وحی ‌گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بر رونق جلسات قرآن در ماه مبارک رمضان می‌افزاید.
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ قرآن در عنوان این نمایشگاه به‌کار گرفته شده است، ادامه داد: امیدواریم این نمایشگاه‌ها در توسعه جلسات قرآنی، افزایش و تقرب به خداوند و نزدیکی به قرآن مؤثر باشد.
خاموشی با اشاره به اینکه حضرت علی‌(ع) در واقعه صفین فرمودند: «قرآن ناطق من هستم و قرآن‌های بر سر نیزه را بسوزانید» اظهار کرد: باید سعی کنیم ‌فعالیت‌های قرآنیمان در راستای ولایت‌محوری باشد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برخی از افراد با توجه به اینکه با قرآن هستند اما بر خط فتنه قرار دارند، تصریح کرد: هدف ما باید تقویت بنیادهای انقلاب و پیروی از ولایت فقیه باشد.
خاموشی ادامه داد: فهم صحیح قرآنی با نگاه ولایت‌محور میسر می‌شود چنانکه علی(ع) محور حق و باطل در زمان خودشان و حتی در زمان حاضر هستند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برکت فعالیت‌های فرهنگی ‌توسل به قرآن، عترت و سنت است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های شورای اسلامی شهر تهران باید با توجه و اهتمام قرآن و عترت باشد که مایه نجات بشریت هستند.

مطالب مرتبط
captcha