تحلیل تلاوت‌‌های استاد «شحات انور» در غرفه انتشارات جامعه قاریان مشهد
کد خبر: 3320693
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

تحلیل تلاوت‌‌های استاد «شحات انور» در غرفه انتشارات جامعه قاریان مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: غرفه انتشارات جامعه قاریان مشهد در بخش ناشران محصولی را ارائه داده است که تلاوت‌ها استاد شحات انور را تجزیه و تحلیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، غرفه انتشارات جامعه قاریان مشهد، در بخش ناشران چندین محصول جدید را برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن ارائه کرده است. این غرفه آثار تولید شده در دو حوزه کودکان و نیز حوزه تخصصی را در نمایشگاه بین‌المللی قرآن به نمایش گذاشته است.
در بخش محصولات کودکان و نوجوانان کتاب «قرآن برای بچه‌ها» را برای اولین بار ارائه داده است. این کتاب حاوی 23 سوره کوتاه قرآن کریم است که هر سوره به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صورت شعر آورده شده ‌و معنای آن نیز به صورتی تصاویری که باید رنگ‌آمیزی شود ارائه شده است.
این کتاب که اخیراً چاپ شده است و از فروش خوبی نیز برخوردار بوده است، دارای 48 صفحه است و با قیمت پنج هزار تومان در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.
عرضه محصولات تخصصی در حوزه تلاوت قرآن کریم یکی دیگر از فعالیت‌های غرفه انتشارات جامعه قاریان مشهد است. در این حوزه نیز یکی از محصولات عرضه شده که برای اولین بار است صورت می‌گیرد، تحلیل تلاوت‌های استاد «شحات انور» است.
این محصول در قالب پنج لوح فشرده اصل و فرع مقام‌های تلاوت این استاد برجسته تلاوت قرآن کریم را مورد تحلیل قرار داده است و به صورت زیرنویس بر روی فیلم تلاوت‌ها حک شده است. همراه این محصول یک کتاب که نوشته استاد جواد مسگری است نیز عرضه می‌شود.
یکی از ‌متفاوت‌ترین آثار تولید شده در غرفه انتشارات جامعه قاریان مشهد عرضه کتابی با عنوان «قشنگ‌ترین شب خداست»، این کتاب که به موضوع شب قدر پرداخته است علاوه بر ارائه معنای سوره مبارکه قدر به صورت داستان و شعر، داستان مصور آن را نیز شامل می‌شود که قابلیت رنگ‌آمیزی برای کودکان را دارد.
غرفه انتشارات جامعه قاریان مشهد محصولات خود را که در حوزه تخصصی و حوزه کودکان و نوجوانان است، با 20 تا 40 درصد تخفیف ارائه کرده است.

captcha