پشتوانه جامعه ما به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3338463
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

پشتوانه جامعه ما به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هر جامعه‌ای از یک پشتوانه‌ای برخوردار است و پشتوانه جامعه ما به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان صبح امروز، 12 مرداد در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر جامعه ای از یک پشتوانه‌ای برخوردار است که پشتوانه جامعه ما به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.
نورمفیدی با بیان اینکه مردم و انقلاب یکی از مهمترین پشتوانه‌های  جامعه ما هستند، افزود: تکیه‌گاه‌های معنوی همچون عاشورا و کربلا یکی از پشتوانه‌های معنوی ملت ایران محسوب می‌شوند. 
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما امروز برخی‌ها به این پشتوانه مهم توجه ندارند که این خیانت به انقلاب است، افزود: مردم یکی از پشتوانه‌های بسیار مهم هستند که باید نگاه درستی نسبت به آنان صورت گیرد.
وی مذاکرات هسته‌ای که از سوی تیم مذاکره‌کننده ایران انجام شده را جنگ سیاسی دانست و تصریح کرد: این مبارزه از جنگ 8 ساله دفاع مقدس مهمتر است و این کار بر گرفته از حمایت مردم و مقام معظم رهبری است.
وی افزود: وزرای جمهوری اسلامی ایران از نیروهای اصیل و سابقه دار هستند که باید نسبت به آنان قدر شناسی کرد.
آیت الله نورمفیدی گفت: گردشگری، صنعت و کشاورزی از مواردی هستند که می توانند در تحول این استان نقش بسیار مهمی داشته باشند که باید توجه ویژه ای نسبت به آن صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در سال 93 نرخ بیکاری در استان گلستان 13.7 درصد بود و این در حالی است میانگین کشور 10.7 بوده است.

captcha