جشن «زیر سایه خورشید» در کوهبنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3339032
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹
روح‌الامینی:

جشن «زیر سایه خورشید» در کوهبنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید شهرستان کوهبنان گفت: این جشن در کوهبنان با حضور تعدادی از خادمان حرم رضوی و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سید‌حسین روح‌الامینی، دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید شهرستان کوهبنان دیروز سه‌شنبه، 13 مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور تعدادی از خادمان حرم رضوی، یکی از سخنران و خطبای کشوری‌، حضور گسترده مسئولان و مردم عاشق‌، ولایتمدار و بسیجی شهرستان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: این مراسم عصر روز اول شهریور ماه از ساعت 17 در محل امامزاده بی‌بی خاتون دهستان جور و در جوار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود و سپس این مراسم در حسینه بخش طغرالجرد با اجرای صلوات مخصوص امام رضا(ع‌)، سخنرانی و مولودی خوانی ادامه دارد.
روح‌الامینی بیان کرد: مردم عاشق و دلداده به اهل‌بیت(ع) در شهر کوهبنان با استقبال از خدام حرم رضوی در خیابان شهدا با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های بلند و مقدس شهیدان همیشه سر‌افراز و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان کرده و بر حمایت و اطاعت از مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند.
وی گفت‌: پس از اقامه نماز مغرب و عشا جشن زیر سایه خورشید در حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس با اجرای صلوات مخصوص امام رضا(ع)، مولودی‌خوانی و سخنرانی، اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه رضوی برگزار می‌شود.
روح‌الامینی خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه و علما، جانباز 70 درصد و پخش نبات و نمک متبرک در بین حضار از دیگران برنامه‌های کاروان خدام رضوی است.

captcha