وزارت بهداشت برای تکمیل بیمارستان حضرت عبدالعظیم(ع) به کمک می‌آید
کد خبر: 3339795
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
ایازی در گفت‌وگو با ایکنا:

وزارت بهداشت برای تکمیل بیمارستان حضرت عبدالعظیم(ع) به کمک می‌آید

گروه سلامت: قائم مقام وزیر بهداشت در مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: وزارت بهداشت، اوقاف را در تکمیل بیمارستان وقفی شهر ری که اتمام آن با تأخیر مواجه شده‌است یاری می‌کند.

سیدهادی ایازی، قائم مقام وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در امور مشارکت‌های مردمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان تلاش وزارت بهداشت در کمک به سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: با رایزنی‌های وزارت بهداشت بیمارستان شهر ری که اوقاف متولی آن است در زمان‌بندی خوبی به سر انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف ضمن اخذ مجوز، اوراق وقف را جهت مشارکت مردم در رابطه با تکمیل بیمارستان شهرری انتشار داد اما این اوراق در نهایت مورد تأیید واقع نشد.

ایازی ادامه داد: با عدم تأیید اوراق وقفی سازمان اوقاف نتوانست از مشارکت گسترده مردم در ساخت این بیمارستان بهره ببرد، از سوی دیگر مسئولان اوقاف اعتبارات و بودجه‌ای برای ساخت این بیمارستان پیش بینی نکرده بودند که این منجر به شکست در پیشبرد پروژه در زمان بندی مورد نظر بود.

وی اعلام کرد: در پی صحبت با وزیر بهداشت و تلاش ایشان قرار بر این شد که در جلسه‌ای  که قرار است با استاندار تهران، فرماندار شهر ری، برخی از اعضای شورای شهر تهران، در شهرداری تهران برگزار کنیم به موضوعات مختلف بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان وقفی شهر ری بپردازیم.

قائم مقام وزیر بهداشت عنوان کرد: امید می‌رود با رایزنی‌های گسترده بتوان ساز و کاری طراحی کرد این پروژه سرعت بیشتری به خود گرفته و با توجه به اینکه از زمان بندی آن عقب هستیم بتوانیم آن را جبران کرده و در یک زمان بندی معقولی به سرانجام برسانیم.

ایازی یاد آور شد: در بیمارستان‌های فیروزآبادی و هفت تیر هم که بخشی از آنها ساماندهی شده است تمهیداتی اندیشیده شده است که این پروژه‌ها نیز که با مشارکت خیرین ساخته می‌شوند هر چه سریعتر به اتمام رسیده و مردم و خیرین عزیز امیدوار باشند که مشارکت آنها در این پروژه ها مثمر ثمر است.

captcha