مناسبت‌های انقلاب اسلامی به درستی برای نسل جوان بازگو شود
کد خبر: 3361349
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
امام‌جمعه موقت بندرعباس:

مناسبت‌های انقلاب اسلامی به درستی برای نسل جوان بازگو شود

گروه سیاسی: لازم و ضروری است تا مناسبت‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه مناسبت‌هایی همانند 17 شهریور و 31 شهریور به درستی و اکمل برای نسل جوان بازگو شود تا بدانند که این انقلاب از چه پیچ و خم‌های در راه اقتدار و استقلال گذر کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد، امام‌جمعه موقت بندرعباس دیروز، 20 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری و هفته‌ آینده به سالروز شهادت امام جواد(ع) اشاره و اظهار کرد: در این روزها مناسبت‌های دیگر همانند شهادت آیت‌الله قدوسی و مدنی، قیام 17 شهریور و سالگرد آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریورماه را نیز داشته و یا در پیش داریم که هر کدام از این مناسبت‌های در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه تأکید کرد: لازم و ضروری است تا مناسبت‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه مناسبت‌هایی همانند 17 شهریور و 31 شهریور به درستی و اکمل برای نسل جوان بازگو شود تا بدانند که این انقلاب از چه پیچ و خم‌های در راه اقتدار و استقلال گذر کرده است.
امام‌جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند چهره شیطان‌گونه آمریکا را تلطیف و تطهیر کنند به اقدام امام خمینی(ره) در لقب دادن دولت این کشور به‌عنوان شیطان بزرگ اشاره کرد و افزود: از نظر ما آمریکا هنوز شیطان بزرگ است، و از همین‌رو باید همواره مراقب دام‌های او باشیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمبود آب و مشکلات متاثر از آن اشاره و یادآور شد: وضعیت آب در استان وضعیت خوبی نیست و شاهد آن هستیم که هر روزه گزارش‌ها و هشدارهای خشک شدن سفره‌های زیرزمینی در حال انتشار است.
فروزان‌نژاد در ادامه به فرارسیدن یکم ذی‌حجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) اشاره و گفت: ازدواج آسان و ساده نیاز امروز کشور و جوانان است که باید همه آنرا تبلیغ و ترویج کنند.

captcha