سفر حج دعوت الهی بود + صوت
کد خبر: 3370518
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
گفت‌وگو با جانباز شهید داوود موسوی قبل از شهادت در منا؛

سفر حج دعوت الهی بود + صوت

گروه جهاد و حماسه: براساس اخبار رسیده از مکه مکرمه، داوود موسوی از جانبازان ۷۰ درصد و دو پا قطع کشورمان در فاجعه مصیبت‌بار در سرزمین منا به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، داوود موسوی، جانباز 70 درصد کشورمان، قبل از شهادت در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» به ماجرای سفر حج خود اشاره کرده و این سفر را دعوت خاص و الهی می‌داند.

وی در ادامه سخنانش این چنین بیان کرده بود: به خانه خدا رفتن حس و حال عجیبی دارد، مخصوصاً برای من که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برای حج دعوت شدم و در حالی که در آن روزها از نظر مالی بدهکار بودم، دعوت حج را قرعه و دعوت الهی می‌دانم و این دعوت خاص و توصیف‌نشدنی بود، ضمن اینکه بدهی و هزینه سفر طی مدت کوتاهی فراهم شد.

این جانباز شهید درباره احساس خود در نخستین نگاه به خانه خدا گفته بود: آنچه که خواستم برای مردم، مؤمنین و دوستانم بود که خلاصه آن عاقبت به خیری است و ان‌شاءالله حضرت مهدی(عج) با ظهور خود اسلام واقعی را پیاده کنند.

شهید داوود موسوی درباره برخورد سایر حجاج با جانبازان تأکید کرده بود: حجاج و به صورت کلی مردم ایران با جانبازان برخورد خوبی دارند و مردم با دید احترام و افتخار به جانبازان می‌نگرند، به عنوان مثال حجاج سایر کشورها نیز به کمک جانبازان می‌آیند و دید خوبی به جانبازان در این باره وجود دارد.

وی در مورد مشکلات جانبازان در انجام اعمال حج تأکید کرده بود که در طواف شب گذشته متوجه شدم خداوند با دید ویژه به جانبازان می‌نگرد و در حس و حال دنیایی نبودم و فارغ از اطرافم اعمال خود را به راحتی انجام دادم.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M.jafari
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۰
0
0
مرد زمین نبود خیلی مهربان و بادب و خوش خلق بود شهادتت مبارکت باشه عمو جان
captcha