تنها هنر سعودی‌ها تأمین امنیت و منافع اسرائیل است
کد خبر: 3382185
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

تنها هنر سعودی‌ها تأمین امنیت و منافع اسرائیل است

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه عربستان لیاقت مدیریت حج را ندارد، گفت: تنها هنر سعودی‌ها تأمین امنیت و منافع اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدارمحمدرضا آران، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان صبح امروز، 14 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فاجعه منا اظهار کرد: سعودی‌ها باید پاسخ‌گوی خون مسلمانان جان‌باخته باشند.

وی با انتقاد از سیاست موذیانه ‌آل‌ سعود تصر‌یح کرد: انتقال جان‌باختگان فاجعه منا باید هرچه سریع‌تر انجام شود تا حداقل التیامی بر زخم‌های داغدیدگان باشد.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه عربستان لیاقت مدیریت حج را ندارد گفت: تنها هنر سعودی‌ها تأمین امنیت و منافع اسرائیل است.

وی با اشاره به شهادت بیش از هزار نفر در کنگره عظیم حج سال جاری تصریح کرد: عربستان به حدی نالایق و ناتوان است که با هزینه‌های میلیاردی هم نتوانست سلامتی جان حاجیان را فراهم کند.

آران کارشکنی سعودی‌ها در ارسال بدن‌های مطهر حاجیان را ناشی از موذی‌گری عربستان دانست و افزود: حکومت سعودی چهره ملایم و ظاهری خود را از دست داده است و به‌سوی اضمحلال قدم برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قطعاً از خون جان‌باختگان خود دست برنمی‌دارد، گفت: رویکرد قاطع جمهوری اسلامی در قبال فاجعه منا یک امر ضروری و طبیعی است و جای تعجب دارد که سردمداران سایر کشورها، در مواجه با کشته شدن هم‌وطنانشان عکس‌العمل قاطع نمی‌گیرند.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت در مقابل سیاست‌های دشمن‌ شاد‌کن عربستان عکس‌العمل نشان بدهند، بیان کرد: عربستان به جای فرافکنی و تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی پاسخ‌گوی خون صدها مسلمان باشد.

captcha