فعالیت 260 قرآن‌آموز در بیت‌القرآن معراج تفرش/کادری متخصص بدون هیچ مشکل مالی
کد خبر: 3389200
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

فعالیت 260 قرآن‌آموز در بیت‌القرآن معراج تفرش/کادری متخصص بدون هیچ مشکل مالی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل بیت‌القرآن معراج تفرش با اشاره به فعالیت 260 قرآن‌آموز در این مرکز گفـت: بیت‌القرآن معراج با در اختیار داشتن ساختمانی مجزا، سالن اجتماعات و آمفی تئاتر آمادگی لازم جهت برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی با حجم گسترده‌تر را دارد.

احمد محمودیان، مدیرعامل بیت‌القرآن معراج تفرش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: این مرکز قرآنی از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده و خوشبختانه با توجه به برگزاری اولین دوره آموزشی مباحث قرآنی از استقبال قابل قبولی برخوردارست.

وی از برگزاری دوره صحیح‌خوانی کلام وحی با حضور 110 قرآن‌آموز در بیت‌القرآن معراج تفرش خبر داد و گفت: با بررسی‌های انجام شده در این دوره برآورد می‌شود که قرآن‌آموزان از روند اجرای برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مؤسسه رضایت دارند، همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی تجوید، حلقه‌های تفصیلی، حفظ سور منتخب، حفظ جزء سی کلام وحی، دوره‌های آموزشی پیش دبستانی از دیگر فعالیت‌های بیتالقرآن معراج تفرش است.

مدیرعامل بیت‌القرآن معراج تفرش از فعالیت 7 مربی حاذق و مجرب در رشته‌های مختلف در این مرکز قرآنی خبر داد و گفت: خوشبختانه مربیان از روند صعودی و رشد قرآن‌آموزان در رشته‌های قرآنی ارائه شده ابراز رضایت داشته و برای دوره‌های بعدی برنامه وطرح‌های جامع‌تری ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت در مجموع 260 قرآن‌آموز در این مرکز قرآنی اظهار کرد: بیت‌القرآن معراج با در اختیار داشتن ساختمانی مجزا با تجهیزات کامل 15 کلاس، سالن اجتماعات و آمفی تئاتر آمادگی لازم جهت برگزاری دوره های مختلف قرآنی با حجم بیشتری از قرآن‌آموزان و شیفتگان فراگیری مبانی دینی و الهی را دارد.

محمودیان در ادامه سخنان خویش در خصوص مشکلات بیت‌القرآن گفت: این مرکز قرآنی با کمک و مساعدت خیرین نیک اندیش، تهیه کتاب‌های کمک آموزشی در ارائه خدمات آموزشی هیچگونه مشکلی ندارد و  تنها مشکل مؤسسه برنامه‌ریزی در راستای جذب پر رنگ جوانان در دوره‌های آموزشی است.

وی تصریح کرد: بیت‌القرآن معراج با ارائه خدمات بهینه درزمینه آموزش مبانی دینی و الهی انتظار دارد تا جوانان آمادگی بیشتری برای حضور در محافل دینی داشته باشند تا بتوانند در برابر تهاجمات فرهنگی و اجتماعی دشمنان از خود صلابت و اقتدار نشان دهند.

محمودیان در پایان، ادامه داد: ما برای جذب جوانان به سمت و سوی مضامین قرآنی اقدامات گسترده‌ای از جمله نصب بنر، حضور در مدارس و دانشگاه، اطلاع‌رسانی در  نمازجمعه انجام داده‌ایم.

خبرنگار: مریم روشن

captcha