اعزام 12 هزار دانش‌آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 3390653
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

اعزام 12 هزار دانش‌آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گروه اجتماعی: معاون پرورشی وفرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: امسال 12 هزار دانش‌آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور با رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته اعزام می‌شوند.

علی شیرخانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: امسال از استان مرکزی طی سال تحصیلی جاری 12 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته 9 هزار و 600 دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که امسال این رقم نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است، اعزا‌م‌های دانش آموزان از 11 مهرماه جاری آغاز شده و تاکنون دو هزار و 466 دانش‌آموز پسر در قالب 7 دوره به همراه 118 نیروی فرهنگی، 23 روحانی و 39 راوی به این مناطق اعزام شده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی با بیان اینکه اعزام‌های اردوهای راهیا‌ن نور تا 15 اسفند ماه ادامه دارد افزود: اردوی راهیا‌ن‌نور پسرها طی سه دوره برگزار خواهد شد که دوره اول از 11مهرماه تا سوم آبان، دوره دوم از 16 تا 30 آذر و دوره سوم از یک تا15 اسفند ادامه دارد و در مجموع 6 هزار پسر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در پایان گفت: اعزام دخترها با حضور 6 هزار نفر نیز در دو دوره انجام می‌شود که از 6 آبان شروع و تا 30 اسفند ادامه دارد.

captcha