تمدید ازدواج دانشجویی در دانشگاه کاشان
کد خبر: 3433620
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

تمدید ازدواج دانشجویی در دانشگاه کاشان

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از تمدید ازدواج دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی روحانی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه کاشان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توجه به درخواست دانشجویان و استقبال خوبی که آن‌ها از مراسم ازدواج دانشجویی دارند، ثبت نام برای شرکت در این مراسم تا 30 آبان ماه 94 تمدید شد.
وی در ادامه سخنان خود در این زمینه بیان کرد: در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند فقط یکی از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی می‌توانند ثبت نام کنند.
روحانی مدارک لازم جهت تأئید را اصل عقد‌نامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین، اصل کارت دانشجویی ذکر کرد و گفت: دانشجویان تا یک هفته پس از ثبت نام مدارک لازم را جهت تأیید به دفتر نهاد دانشگاه کاشان ارائه کنند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: اردوی زیارتی مشهد مقدس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی واهداء بسته‌های فرهنگی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برای زوج‌های جوان است.

captcha