برپایی نمایشگاه‌های بوستان کتاب در سراسر کشور
کد خبر: 3450582
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

برپایی نمایشگاه‌های بوستان کتاب در سراسر کشور

گروه ادب: به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، فروشگاه‌های بوستان کتاب در شهرهای قم، تهران، مشهد و اصفهان، به مدت یک هفته تبدیل به نمایشگاه کتاب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، از تبدیل شدن فروشگاه‌های این موسسه به نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، شعب بوستان کتاب در شهرهای قم، اصفهان و مشهد، از روز یکشنبه تا پایان هفته (24 تا 29 آبان)، به مدت یک هفته در خدمت هموطنان و علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

مهدی محدثی در خصوص تخفیف ویژۀ این نمایشگاه تصریح کرد: طی این نمایشگاه، همه آثار بوستان کتاب، اعم از آثار چاپ شده توسط بوستان کتاب و نیز کتاب های مبادله‌ای با ناشران دیگر، با تخفیف ویژه و تا سقف 15 درصد عرضه می‌شوند. همچنین فروشگاه‌های موسسه، در پذیرش بن کتاب و کارت‌های اعتباری خرید کتاب محدودیتی ندارند.

وی این اقدام را کمترین کار برای ناشران برشمرد و گفت: با توجه به مقوله گرانی کاغذ و خدمات چاپ، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور و تخفیف‌های ویژه به بهانه هفته کتاب، می‌تواند در بسترسازی برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مفید باشد و علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های سودمند، کتاب‌های مورد نیاز خود را در موضوعات مختلف علمی و دینی تهیه کنند.
موسسۀ بوستان کتاب، با داشتن 353 اثر برگزیده در جشنواره‌های بین‌المللی خارجی و داخلی 30 نوبت ناشر برگزیده کشور شناخته شده است که علاوه بر شعبات سه گانه در قم، دو شعبه در اصفهان، یک شعبه در تهران و شعبه‌ای نیز در مشهد دارد که نشانی و تلفن این شعب به شرح زیر است:
- قم-  فروشگاه مرکزی: چهارراه شهدا. تلفن 7- 37742155
- قم – فروشگاه تخصصی کودک و نوجوان: چهارراه شهدا. نبش خیابان ارم. تلفن 37773179
- قم – فروشگاه مجتمع ناشران: خیابان معلم. مجتمع ناشران. تلفن 37842589
- تهران – فروشگاه شماره 2: میدان فلسطین، خیابان طوس، کوچه تبریز، پلاک 30 ، تلفن : 88956922
- مشهد-  فروشگاه شماره 3: چهارراه خسروی. مجتمع یاس. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن 32233672
- اصفهان- فروشگاه شماره 4: چهارراه کرمانی. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن 32220370
ـ اصفهان- فروشگاه شماره 5: میدان انقلاب. جنب سینما ساحل. تلفن 32221712

captcha