آمریکا در منطقه به‌دنبال ضربه و نابودی اسلام است
کد خبر: 3454901
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

آمریکا در منطقه به‌دنبال ضربه و نابودی اسلام است

گروه سیاسی: خطیب جمعه بندرلنگه گفت: آمریکا در منطقه به‌دنبال ضربه و نابودی اسلام است و ما با ارتباط با آمریکا مشکلمان حل نمی‌شود بلکه حل مشکلات ما در گروه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، به نقل از دفتر امام‌جمعه بندرلنگه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمهدی حیدرزاده، خطیب جمعه بندرلنگه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر امور خارجه و سفرا ضمن اشاره به این موضوع که اهداف آمریکا در منطقه 180 درجه با سیاست‌های ما متفاوت است با تبیین اصول راهبردی، راه‌ حل‌های مستحکم نظام را درقبال سوریه، یمن و بحرین تشریح فرمودند.
وی افزود: باعث تأسف است برخی در درون کشور دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند در صورتی که آمریکا خود عامل اصلی حمایت از تروریسم در دنیاست.
خطیب نماز جمعه این هفته بندرلنگه تصریح کرد: آمریکا در منطقه به دنبال ضربه و نابودی اسلام است و ما با ارتباط با آمریکا مشکلمان حل نمی‌شود بلکه حل مشکلات ما در گروه اقتصاد مقاومتی است.
حیدرزاده بیان داشت: فرانسه در مبارزه با تروریسم تا زمانی که با قطر و عربستان که خود عاملان اصلی پرورش تروریسم در دنیا هستند رابطه دارد موفق نخواهد شد.
مدیر حوزه علمیه آل‌البیت(ع) بندرلنگه با اشاره به حمله عربستان به یمن و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه این کشور افزود: کم‌آبی و نبود امکانات خوراکی، دارویی و بهداشتی وضعیت بحرانی را برای آن‌ها پدید آورده و باید گفت که این نسل‌کشی سعودی‌هاست و حال کجایند مدعیان حقوق بشر که اکنون سکوت کردند.
وی در پایان اظهار کرد: هفته بسیج را به بسیجیان تبریک می‌گوئیم و این یادگار امام (ره) به برکت خون شهدا بسیجی تا ابد جاودانه خواهد ماند.

captcha