مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن قوه قضائیه در خوزستان آغاز شد
کد خبر: 3461098
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
امروز؛

مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن قوه قضائیه در خوزستان آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله منطقه‌ای سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان قوه قضائیه و خانواده‌هایشان، امروز ۲۵ آذرماه در استان خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مرحله منطقه‌ای سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه ویژه کارکنان و خانواده آن‌ها به میزبانی استان خوزستان، از امروز به مدت دور روز؛ 25 و 26 آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با حضور 82 شرکت‌کننده از استان‌های لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و خوزستان در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.

مسابقات در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم در بخش شفاهی و تفسیر(مفاهیم جزء 11 تا 16 قرآن کریم) در بخش کتبی تدوین شده است.

مسابقات در مجتمع آموزشی علوم و فنون(شرکت نفت) در منطقه برومی برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی شده است داوری مسابقات توسط سید جاسم موسوی، قاسم مقدمی، حمید چنانی، ناصر دغاغله و مجید سعیداوی در بخش آقایان صورت گیرد و خانم‌ها عموری، تمیمی، سالمی، موسوی‌نسب، عدنانی و چنانی داوری بخش بانوان را برعهده خواهند داشت.

به گزارش ایکنای خوزستان، در افتتاحیه مرحله منطقه‌ای سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه ویژه کارکنان و خانواده آن‌ها که امروز 25 آذرماه برگزار می‌شود آیت‌الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور خواهد داشت. همچنین، مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی‌میانجی، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف مرکز اداره شوراهای اختلاف کشور همراه خواهد بود.

captcha