فرصت ثبت‌نام فعالان قرآنی در مسابقات سراج اعلام شد
کد خبر: 3464727
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

فرصت ثبت‌نام فعالان قرآنی در مسابقات سراج اعلام شد

ثبت نام سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی تهران با عنوان سراج تا پایان دی ماه در فرهنگسراهای شهر تهران در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از میزان علی اکبر توپچی رئیس فرهنگسرای قرآن با اشاره به برگزاری 420 جلسه قرآنی در شهر تهران خبر داد: فرم‌های ثبت نام در سومین دوره مسابقات سراج به اساتید و مسئولان برگزاری جلسات قرآنی شهر تهران ارسال شده و از این افراد خواستیم تا با تکمیل فرم‌ها، اسامی شرکت کنندگان را به ما اعلام کنند.

این فرم‌ها در فرهنگسراهای مناطق 22گانه شهر تهران جمع آوری شده و به مدیران و کار‌شناسان فرهنگسرای قرآن تحویل می‌شوند تا مقدمات برگزاری مرحله اول (منطقه‌ای) در اوایل بهمن ماه فراهم شود.

در مرحله دوم نفرات اول و دوم خواهران و برادران، در سه مقطع زیر 12 سال، 12 تا 18 سال و بالای 18 سال در هشت رشته معرفی می‌شوند و چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه به رقابت می‌پردازند. آیین اختتامیه هم 19 بهمن ماه به همت فرهنگسرای قرآن برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقات می‌توانند فرم اسامی شرکت کنندگان را تا 28 دی به روابط عمومی فرهنگسراهای شهر تهران تحویل داده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی، فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند.
captcha