آل‌ سعود با نام اسلام خنجر به اسلام می‌زند/ سال 88 غرض برخی این بود که آشوب به‌پا شود
کد خبر: 3465643
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد:

آل‌ سعود با نام اسلام خنجر به اسلام می‌زند/ سال 88 غرض برخی این بود که آشوب به‌پا شود

گروه سیاسی: امام‌جمعه اصفهان گفت: آل‌ سعود با نام اسلام خنجر به اسلام می‌زند، اما انتظار داریم ظلم‌هایی را که انجام می‌دهند، موجب نابودی خود‌شان شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان امروز، 18 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: قرآن‌ کریم تنها کتابی است که خداوند را مجرد و او را منزه از تمام تصورات محدود می‌داند.
 وی در ادامه سخنان خود افزود: خداوند قرآن کریم را نازل کرده و آیات در قرآن فقط از زبان خداوند متعال است که کسی نمی‌تواند به مانند آن را بیاورد.
امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه برخی از دانشمندان ادعا داشتند که دین زرتشت یک دین توحیدی است، بیان‌کرد:  قبل از آمدن زرتشت، مردم دو خداوند با نام‌های ارواح طیبه و ارواح خبیثه را عبادت می‌کردند.
آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در دین زرتشت خرافات زیادی است، بیان کرد: آن‌ها برای خداوند جسم قائل بودند که این کفر است؛ قرآن کریم با ارائه دلایل عقلی و استدلالی با تمام این خرافات مبارزه کرده است.
وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه سراسر کشور، افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که نماز جمعه به عنوان قرارگاه هدایت، بصیرت و تقوا باید با جنگ فرهنگی دشمن مقابله کند.
وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار مهم به مسئله انتخابات اشاره کردند و فرمودند که انتخابات نعمت بزرگی برای کشور است و ما برکات این انتخابات را می‌بینیم.
امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه در سال 88 غرض برخی این بود که آشوب به پا شود، گفت: انتخابات ما انتخاباتی مطمئن است و همواره نیز درست انجام گرفته و بهترین و سالم‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی انجام می‌شود.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه تصریح‌کرد: مردم باید در انتخابات آینده دقت کنند و افراد نفوذی را به مجلس نفرستند.
captcha