ثبت نام طرح‌های آموزشی مؤسسه قرآنی ثقلین یزد در نیمه دوم سال تحصیلی 95-94
کد خبر: 3469492
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

ثبت نام طرح‌های آموزشی مؤسسه قرآنی ثقلین یزد در نیمه دوم سال تحصیلی 95-94

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام طرح‌های آموزشی مؤسسه قرآنی ثقلین یزد برای نیمه دوم سال تحصیلی 95-94 آغاز شد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا)، با اشاره به ثبت‌نام طرح‌های آموزشی این مؤسسه برای نیمه دوم سال تحصیلی 95-94، ادامه داد: از جمله می‌توان به طرح قرآنی هدایت ثقلین اشاره کرد که ثبت‌نام آن از اول تا 20 بهمن‌ماه در دفتر مرکزی مؤسسه یا رابطان طرح یا از طریق سایت مؤسسه به نشانی http://saghaleinyazd.ir انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین نام نویسی از خردسالان ویژه مرکز پیش‌دبستانی و دبستانی قرآن غیردولتی دخترانه ریاحین از اول بهمن‌ماه تا 29 اسفندماه صورت می‌گیرد که والدین می‌توانند با همراه داشتن مدارک مربوطه نسبت به ثبت نام فرزندانشان از طریق مراجعه به این مرکز در خیابان امام، انتهای خیابان مسجد جامع اقدام کنند و یا برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره 36213177 تماس بگیرند.

قادری با اشاره به طرح آموزشی امام‌شناسی، اظهار کرد: این طرح ویژه اعضای فعال است که می‌توانند از اول تا 20 بهمن‌ماه با مراجعه به دفتر مرکزی مؤسسه و یا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی مؤسسه ثقلین یزد در این دوره نام نویسی کنند.

گفتنی است؛ دفتر مرکزی مؤسسه در شهر یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی شاهزاده فاضل، انتهای کوچه شهید پاک‌نژاد(کوچه 23) واقع شده است.

captcha