رضایت ٨٥ درصدی قرآن‌آموزان از روند برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد
کد خبر: 3471100
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲

رضایت ٨٥ درصدی قرآن‌آموزان از روند برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه فرهنگی، قرآنی آوای کوثر شهرضا گفت: 85 درصد از شرکت‌کنندگان در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد از روند برگزاری این مسابقات اعلام رضایت کرده‌اند.

جواد آقاخانی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی آوای کوثر شهرضا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شدهه، ٧٨درصد از داوطلبان چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از کیفیت چاپ سؤالات بالاترین رضایت را داشته‌اند.
وی افزود: این در حالی است که 70 درصد از شرکت‌کنندگان از برخورد عوامل اجرایی اعلام رضایت کرده و ٥٧ درصد از شرکت‌کنندگان نیز فرایند ثبت‌نام را خیلی خوب و ٣٠ درصد نیز این فرایند را خوب ارزیابی کرده‌اند.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی آوای کوثر شهرضا با اشاره به رضایت ٨٧درصدی شرکت کنندگان از طرح سوالات آزمون، بیان کرد: ٥٩ درصد از شرکت‌کنندگان نیز زمان آزمون را خیلی خوب و مناسب ارزیابی کرده‌اند.
آقاخانی گفت: ساده بودن سؤالات برای ٨٦ درصد از افراد شرکت‌کننده رضایت بخش بوده است و در مقابل ١٤درصد نیز سؤالات آزمون را سخت و مشکل عنوان کرده‌اند.
وی تصریح کرد: بر اساس اعلام نظر سنجی‌های انجام شده،87 درصد از قرآن آموزان شرکت کننده در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، رضایت بالاتری نسبت به دوره قبل داشته اند، گفت: محیط امتحانی آزمون نیز  برای ٧٩ درصد از شرکت کنندگان، مناسب و خوب ارزیابی شده است.
مسئول مؤسسه فرهنگی قرآنی آوای کوثر شهرضا اضافه کرد: ٥٠ درصد از شرکت‌کنندگان در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، نحوه تبلیغات آزمون را خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند.
آقاخانی ادامه داد: در مجموع ٥٨ درصد از قرآن آموزان بالاترین سطح رضایت ممکن را از آزمون داشتند و ٢٧ درصد از شرکت‌کنندگان نیز مجموع شاخص‌های آزمون را خوب ارزیابی کرده‌اند، این در حالیست که رضایت ٨٥ درصدی شرکت کنندگان در این دوره از آزمون محقق شده است.
وی تصریح کرد: در این دوره از آزمون سراسری قرآن و عترت، 195 نفر از شهرستان شهرضا در رشته حفظ و 38 نفر در رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه شرکت کردند.
captcha