تجلیل نمایندگان مجلس از فرماندهان نیروی دریایی سپاه
کد خبر: 3471818
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

تجلیل نمایندگان مجلس از فرماندهان نیروی دریایی سپاه

گروه سیاسی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از فرماندهان نیروی دریایی سپاه به خاطر اقدام سنجیده و به هنگام در مقابل متجاوزان آمریکایی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در جلسه علنی امروز، دوشنبه 12 بهمن‌ماه، مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی، رئیس مجلس، در مراسم تجلیل از فرماندهان نیروی دریایی سپاه، گفت: امروز دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و همکارانشان مهمان مجلس شورای اسلامی هستند، همین عزیزان نمونه‌ای از تربیت شدگان مدرسه امام خمینی (ره) هستند.

لاریجانی افزود: این عزیزان تفکر جهادی و انقلابی را زنده نگه داشتند. در عملیاتی که اخیرا داشتند، در مقابل نفوذ دزدان دریایی به آب‌های کشور اسلامی با رفتار به موقع و سنجیده خود قدرت و صلابت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان دادند که همیشه چشمانی بینا برای صیانت از مرزهای آبی کشور هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز این عزیزان به مجلس شورای اسلامی دعوت شدند تا در قبال فداکاری و  عمل به موقع و سنجیده که داشتند تقدیر شایسته‌ای از آنان به عمل آید. خدمت جناب آقای فدوی و همکارانشان خیر مقدم عرض می‌کنم و از اقدامات آن‌ها تشکر می‌کنم.

گفتنی است در این مراسم سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار دوم پاسدار علی رزمجو، ناوسالار دوم پاسدار منوچهر احمد حسینی، ناوسروان مهدی داوری و ناوبان یکم پاسدار ابراهیم ابرار در جایگاه هیئت رئیسه مجلس حضور یافتند و با اهدای لوح و هدیه از آنها تجلیل به عمل آمد.

همچنین سردار فدوی در سخنانی به شرح ماجرای دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی پرداخت و نمایندگان نیز فریاد «الله اکبر» سر دادند.

captcha