بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور به مناسبت 22 بهمن
کد خبر: 3474750
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور به مناسبت 22 بهمن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور ضمن پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور ضمن پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن منتشر کرد.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ 

وَ نُرٖیدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذٖینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین( سوره قصص / آیه (5)
22بهمن عید انقلاب است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
22 بهمن ماه یوم الله وحدت آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرفراز ایران است، روز غیرت و افتخار مردمانی که پرچم دفاع از حق را در سرزمین باطل بالابرده و هرساله با نوای الله اکبر با این روز تجدید پیمان می‌کنند.
حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار قادر متعال را که در پرتو تعالیم پیامبر اعظم(ص) و در سایه‌سار شجره سبز و سربلند انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت امّت سرفراز ایران اسلامی را به شمیم معطّر تحقّق وعده‌های الهی مبدّل ساخت تا معنویت و دینداری، مشعل فروزان راه سربلندی و آزادی جهانیان گردد و حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت ‌امام خمینی(ره) درخشان‌تر از هر زمان دیگر، چونان حبل‌المتینی الهی، تمدن نوین اسلامی را به امت اسلامی نوید دهد و "ولایت فقیه" این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا زمینه‌ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پیشرفت و سرافرازی ایران و هدایت جامعه بشری به قله‌های صلاح و سعادت و رستگاری گردد.
پیروزی انقلاب اسلامی محصول ایمان مخلصانه ملت به پیشگاه حضرت حق و رهروی صادقانه مردم از مدیریت حکیمانه امام امت بود و استمرار آن نیز جز در سایه اخلاص به درگاه احدیت، تبعیت از ولایت و صداقت با امت حاصل نخواهد شد. اسلام به ما آموخته است که انسان‌ها با وجود ناهمگونی‌های نژادی و زبانی و فرهنگی فطرت همسانی دارند که آن‌ها را به پاکی و عدل‌گستری، نیکوکاری و همدلی و هم‌دردی فرا می‌خواند و همین سرشت همگانی است که اگر از انگیزه‌های گمراه کننده به سلامت عبور کند، انسان‌ها را به توحید و معرفت ذات متعالی خداوند رهنمون می‌گرداند.
و چه زیبا فرمود سکان‌دار حکیم انقلاب که: قرن حاضر به وقوع قرن اسلام و معنویت است زیرا که اسلام عقلانیت، معنویت و عدالت را با یکدیگر به ملّت‌ها هدیه می‌دهد؛ اسلام عقلانی، اسلام تدبّر و تفکّر، اسلام معنویت، اسلام توجّه و توکّل به خدای متعال، اسلام جهاد، اسلام کار، اسلام اقدام است؛ این‌ها تعالیم خدای متعال و تعالیم اسلامی است و ما نیز مردانه در صدد تحقق همین دیدگاه در جامعه خود و دیگر جوامع انسانی هستیم.
اینک در سالروز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور به نمایندگی از جامعه بزرگ قرآنی کشور این روزفرخنده را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)  تبریک گفته و همچنان همانند سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن پابه پای انقلاب و مردم قدم برداشته و برخواهد داشت.
captcha