یوم الله 22 بهمن پیوست حضور حماسی مردم در انتخابات است
کد خبر: 3474756
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

یوم الله 22 بهمن پیوست حضور حماسی مردم در انتخابات است

گروه اجتماعی: سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان یوم الله 22 بهمن را پیوست حضور حماسی مردم در انتخابات دانست و گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و اثبات کردند در عرصه انتخابات نیز حضور پرشور خواهند داشت.

دکتر یونس رنجکش در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم، اظهار کرد: یوم الله 22 بهمن در حقیقت حماسه ای سیاسی در عرصه  های بین المللی است.
وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی، افزود: مردم همواره پشتیبان انقلاب بوده اند و با حضور پرشور خود در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی در طول 37 سال گذشته همچون بهمن 57 اعلام حضور کرده اند.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه 22 بهمن فرصت تجدید پیمان مجدد میان انقلاب و مردم است، تصریح کرد: باتوجه به درپیش بودن انتخابات، حضور آگاهانه مردم اهمیت بسزایی در جهت توسعه کشور دارد.
دکتر رنجکش با بیان اینکه انتخابات یکی از روش های انتخاب مدیران و کارگزاران نظام است، ادامه داد: مردم با حضور پرشور در انتخابات می توانند در تعیین سرنوشت نظام موثر باشند و در مسیر دفاع از ارزش های انقلاب پای صندوق های رأی بروند.
وی یوم الله 22 بهمن را پیوست حضور حماسی مردم در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و اثبات کردند که پای آرمان های نظام ایستاده اند و بی شک در عرصه انتخابات نیز حضور پرشور خواهند داشت.

captcha