هدف دشمن دوقطبی کردن جامعه است
کد خبر: 3475046
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

هدف دشمن دوقطبی کردن جامعه است

گروه اجتماعی: خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه هدف دشمن دوقطبی کردن جامعه است گفت: برجام و پسابرجام در شرایط فعلی استراتژی دشمنان و نقشه های آنان بر ایجاد تفرقه، دو دستگی و دو قطبی کردن است، همه باید مراقب باشند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیروز، 23بهمن  در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان با اشاره به راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: در این شرایط حساس مردم قهرمان انزلی همراه با دیگر هموطنان در سرتاسر کشور ندای رهبری را لبیک گفتند.
وی به موضوع نامگذاری ناوگان شمال نیروی دریایی به نام مبارک امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: این نامگذاری و اهتزار پرچم مطهر آستان قدس رضوی در ناوگان شمال نداجا را به فال نیک می گیریم و برای عزیزان نیروی دریایی آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون داریم.
خطیب جمعه انزلی به موضوع انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: همانطور که مقام معظم رهبری به دولتمردان فرمودند، افراد اجرایی و مسئولان نباید به جریانات روزنامه ای مشغول شوند.
حجت  الاسلام شمس الدین با بیان اینکه مسئله مهم در کشور اقتصاد و معیشت مردم است، تصریح کرد : ما در کشور مشکلات اقتصادی فراوانی داریم، بیکاری در بعضی از نقاط از حالت معضل به حالت بحران در آمده است.
امام جمعه بندرانزلی تاکید کرد: معضل اقتصادی توسط دولتمردان باید علاج شود، این معضل با وعده و وعید درست نمی شود و نباید کار انتخاباتی و تبلیغاتی کردن مسئولان دولتی را به خود مشغول کند.
وی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد تفرقه و دوقطبی کردن جامعه است، افزود: در شرایط فعلی برجام و پسابرجام استراتژی دشمنان و نقشه های آنان بر ایجاد تفرقه، دو دستگی و دو قطبی کردن است، همه باید مراقب باشند.
خطیب جمعه بندرانزلی اضافه کرد: گاهی با ایجاد عنوان هایی چون مخالفت و موافقت با برجام، مخالفت و موافقت با آزادی سران فتنه، مخالفت و موافقت با ارتباط با آمریکا و اکنون نیز ایجاد تفرقه بین هواداران کاندیدها قصد بر هم زدن کشور را دارند.
حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: دشمنان می خواهد فرمول های دو قطبی بازی کردن کلان را در کشور اجرا کنند تا مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهند و دو دستگی ایجاد کنند و قطعا برای اجرایی شدن این نقشه از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.
وی نقش مردم در باطل شدن این نقشه را بسیار مهم برشمرد و گفت: وظیفه آحاد مردم در هر رده سنی و موقعیت اجتماعی این است که همه و همه با حفظ وحدت و همدلی و اتحاد پشت سر رهبری باشند و با رعایت تقوای الهی به هشدارهای ایشان توجه کنند.
امام جمعه بندرانزلی در ادامه از ائتلاف اصولگرایان در شهرستان بندرانزلی نیز خبر داد و تصریح کرد: مجموعه دوستان اصولگرا به منظور حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و در راستای وحدت با هم ائتلاف کرده و تصمیم دارند در انتخابات شهرستان حضور داشته باشند؛ لذا از بقیه جریانات سیاسی شهرستان نیز توقع داریم در همین مسیر قدم بردارند.
حجت الاسلام شمس الدین به رقابت سالم در انتخابات اشاره کرد و گفت: رفاقت با جدال فرق می کند، رقابت با رفاقت در چهارچوب قانون باید وجود داشته باشد، این توقع را نیز داریم که دیگر جریانان سیاسی شهرستان نیز به صورت متحد در انتخابات ورود کنند.
captcha