اجرای طرح «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْراتِ» به همت مؤسسه خادم‌الزهرا(س)
کد خبر: 3475200
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

اجرای طرح «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْراتِ» به همت مؤسسه خادم‌الزهرا(س)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْراتِ» طی اسفندماه از سوی مؤسسه خادم‌الزاهرا(س) اجرا می‌شود.

کبری قانعی، مدیر مؤسسه قرآنی خادم‌الزهرا(س) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نمایشگاه پوشاک با محوریت آیه 48 سوره مائده «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْراتِ» و کمک به افراد کم‌بضاعت در این مؤسسه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: به‌منظور برپایی این نمایشگاه بن‌کارت‌هایی به ارزش 50 هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند که از طریق مؤسسه روند شناسایی‌ آنها طی شده است، توزیع شده است و این خانواده‌ها براساس نیازشان می‌توانند از چهارم تا ششم اسفندماه به این مؤسسه مراجعه کنند.
قانعی با اشاره به اینکه نمایشگاه فوق از سال 89 تا‌کنون برپا می‌شود، اشاره کرد: این نمایشگاه به همت قرآنیان خیر هر ساله در اسفندماه برگزار می‌شود و امسال نیز در‌نظر داریم تا پوشاک 300 نفر از نیازمندان را تهیه کنیم و در اختیارشان قرار دهیم.
مدیر مؤسسه قرآنی خادم‌الزهرا(س) با اشاره به برنامه‌های قرآنی این مؤسسه، بیان کرد: همچنین دوشنبه هر هفته نیز کلاس‌های آموزش احکام عمومی، مهدویت و بیان تدابیر قرآنی از ساعت 14 به صورت رایگان برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان و خیران برای ارتباط با این مؤسسه می‌توانند باشماره 55334663 تماس بگیرند و یا به مؤسسه بالاتر از ترمینال جنوب، خیابان خزانه بخارایی شمالی، محله باغ زری، کوچه شهید اسداللهی، پلاک 4 مراجعه کنند.

captcha