برپایی اختتامیه مرحله منطقه‌ای سومین مسابقات «سراج» منطقه 20
کد خبر: 3477616
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

برپایی اختتامیه مرحله منطقه‌ای سومین مسابقات «سراج» منطقه 20

گروه فعالیت‌های قرآنی: اختتامیه مرحله منطقه‌ای سومین دوره مسابقات «سراج» منطقه 20 تهران، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اختتامیه مرحله منطقه‌ای سومین دوره مسابقات «سراج» ویژه جلسات قرآنی محلات شهر تهران، فردا، چهارم اسفندماه از ساعت 16 تا 18 در آستان مقدس امامزاده عبدالله برگزار شد.

این مسابقات با هدف حمایت و پشتیبانی از جلسات قرآنی توسط سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و تشکیل کانون‌های قرآن در مناطق، شناسایی استعدادهای قرآنی و بهره‌گیری از توانمندی‌های استادان قرآنی مناطق و تشکیل و به روزرسانی اطلاعات قرآنی شامل استادان، شاگردان ممتاز جلسات قرآنی مناطق برپا شد.

لازم بذکر است؛ مرحله مقدماتی این مسابقات به همت فرهنگ‌سرای ولاء منطقه 20 با حضور 300 نفردر رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل مبتدی و پیشرفته در خانه فرهنگ شیخ صدوق طی 8 و 9 بهمن‌ماه ویژه بانوان و آقایان برگزار شد که از این تعداد 65 نفر در سه رشته فوق و در سه گروه سنی زیر12سال، 12 تا 18سال و بالاتر از 18سال به عنوان نفرات برترانتخاب شدند.

یادآور می‌شود، اختتامیه مرحله نهایی این مسابقات 27 بهمن‌ماه با تجلیل از 50 نفر از برگزیدگان این مسابقات با حضور محمود صلاحی، رئس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری و سایر مسئولان برپا شد.

captcha