چهاردهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه فردا برگزار می‌شود
کد خبر: 3480034
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

چهاردهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه فردا برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهاردهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه پنجشنبه، 13 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) چهاردهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه پنجشنبه، 13 اسفندماه از ساعت 8:30 در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، دبیر ستاد اقامه نماز کشور آغاز می‌شود و پس از ارائه گزارشی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی، دبیر چهاردهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه، آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه سخنرانی خواهد داشت.
در برنامه‌های بعد از ظهر این همایش یک‌روزه نیز حجت‌الاسلام انصاریان سخنرانی خواهد داشت و در ادامه نیز برخی مقالات با محوریت «قرآن و امام رضا(ع)»، «سبک زندگی رضوی»، «سبک زندگی در آموزه‌های رضوی» و... از سوی بانوان قرآن‌پژوه ارائه می‌شود.
در این همایش با حضور رئیس قوه قضائیه از 18 بانوی برتر قرآنی ایران و هفت بانوی برتر قرآنی جهان اسلام تجلیل خواهد شد.
 همچنین، در این همایش ویژه‌نامه رایحه که به مناسبت برگزاری چهاردهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه به همت خبرگزاری ایکنا منتشر شده است نیز بین بانوان قرآن‌پژوه توزیع می‌شود.
یادآور می‌شود، به مناسبت برگزاری چهاردهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه سه شماره از نظریه بشارت و دو شماره از نشریه بینات نیز به چاپ مقالات این همایش اختصاص پیدا کرده است. همچنین نشریه شماره 121 رایحه ایکنا نیز به این همایش اختصاص یافته است.
شبكه راديو قرآن فردا پنجشنبه برنامه هاي همايش بين المللي بانوان قرآن پژوه را به صورت زنده بر روي آنتن مي‌برد.

captcha