نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات شوق تلاوت خوش درخشیدند + اسامی راه‎یافتگان به مرحله نهایی
کد خبر: 3480637
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات شوق تلاوت خوش درخشیدند + اسامی راه‎یافتگان به مرحله نهایی

گروه فعالیت‌های قرآنی: از بین 7 نفر نمایندگان آذربایجان شرقی که به مرحله نیمه‌‏نهایی مسابقات قرآنی شوق تلاوت ویژه نخبگان طرح ملی تلاوت راه یافته بودند، 4 نفر خوش درخشیده و مجوز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کردند.

مسعود حسنی، مسئول آموزش مؤسسه مجمع قاریان تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی اظهار کرد: مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شوق تلاوت ویژه نخبگان طرح ملی تلاوت از سوی مؤسسات قرآنی مجری طرح در استانهای خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، مازندران، سیستان و بلوچستان برگزار شد که ٤٠٠ نخبه قرآنی با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: مرحله نیمه‏نهایی این مسابقات، ٢٧ بهمن ماه با رقابت ٦٠ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی در جزیره کیش آغاز و ٢٩ بهمن ماه به پایان رسید که نفرات برتر این مرحله 20 لغایت 26 اسفندماه در کربلای معلی به میزبانی دارالقرآن حرم حضرت ابوالفضل(ع) مرحله نهایی را برگزار می‏‌‎کنند.
حسنی گفت: ازبین 7 نفر نمایندگان آذربایجان شرقی که به مرحله نیمه‎‏نهایی این مسابقات اعزام شده بودند، آقایان محمدرضا فقیهی‎نیا در رشته تلاوت به سبک منشاوی، عرفان حسن‌‎زاده در رشته تلاوت به سبک منشاوی، محمدحسین نقی‎زاده در رشته تلاوت غیرتقلیدی یا آزاد و امیرمهدی قربانی در رشته تلاوت به سبک مصطفی اسماعیل به مرحله نهایی راه یافتند.
مسئول آموزش مؤسسه مجمع قاریان تبریز تأکید کرد: همچنین برگزیدگان نهایی این مسابقات، فروردین ماه ٩٥ با هدف تبلیغ قرآن و عترت عازم کشور هند یا عمان می‌شوند.

captcha