سعید علی‌اکبری به‌عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام معرفی شد
کد خبر: 3482352
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

سعید علی‌اکبری به‌عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سعید علی‌اکبری طی رقابتی با 16 حافظ کل قرآن روشندل، به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، سعید علی‌اکبری، ‌حافظ روشندل استان قزوین در آزمون انتخابی نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام با کسب بیشترین امتیاز،‌ نماینده ایران در این مسابقات شد.

در آزمون انتخابی نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم روشندلان جهان اسلام که روز گذشته، 19 اسفندماه از سوی سازمان بهزیستی کشور در ساختمان پیامبر اعظم(ص) این سازمان در تهران برگزار شد، 16 حافظ روشندل از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین در این آزمون برای هر حافظ نابینا، 200 نمره در نظر گرفته شده بود که 100 نمره مربوط به صحت حفظ، و 100 نمره دیگر آزمون نیز مربوط به صحت قرائت بود که در مجموع سعید علی‌اکبری با کسب بیشترین امتیاز به عنوان نفر برتر و منتخب ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام انتخاب شد.

گفتنی است، مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام، قرار است اردیبهشت‌ماه سال آینده برای اولین بار همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

یادآور می‌شود، سعید علی‌اکبری از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برای اعزام به مسابقات بین‌المللی ترکیه نیز انتخاب شده است.



captcha