استمرار طرح «تفسیر قرآن» در مؤسسه ثقلین یزد
کد خبر: 3482619
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

استمرار طرح «تفسیر قرآن» در مؤسسه ثقلین یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح تفسیر قرآن کریم سه‌شنبه‌ها در مؤسسه ثقلین یزد برپا می‌شود.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا)، با اشاره به استمرار طرح تفسیر قرآن کریم، گفت:این طرح با تدریس محمدرضا شایق، مفسر و حافظ قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه جلسه دوم این طرح در حال اجرایی شدن است، ادامه داد: در این جلسه به تفسیر سوره مبارکه فتح همراه با آیات مؤید و روایات متناسب با هر آیه پرداخته می‌شود.
قادری اظهار کرد: بنابر اعلام واحد آموزش مؤسسه، افرادی که تمایل به حضور در این کلاس‌ها را دارند می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای مؤسسه به نشانی http://saghaleinyazd.ir در این طرح ثبت نام کنند.
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد تأکید کرد: کلاس‌های این طرح سه‌شنبه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا ویژه عموم علاقه‌مندان آقا و بانو و در سالن آمفی تئاتر امام رضا(ع) دانشگاه پیراپزشکی تشکیل می‌شود.
قادری با اشاره به حضور 400 شرکت‌کننده در این دوره، اظهار کرد: شعبه اصلی این مؤسسه در خیابان امام، انتهای خیابان مسجد جامع واقع شده است و علاقه‌مندان در ساعات اداری با واحد آموزش مؤسسه به شماره 7-  36227576 داخلی 14،18،19 تماس بگیرند.
captcha