اصرار بر حذف بشار اسد دیکته صهیونیست‌هاست
کد خبر: 3483585
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
سرلشکر فیروزآبادی:

اصرار بر حذف بشار اسد دیکته صهیونیست‌هاست

گروه سیاسی: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه‌های سوری وابسته برای حذف بشار اسد را به معنی گسترش تروریست‌های داعش دانست و گفت: حذف بشار اسد، دیکته و خواست صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به مواضع دولت سعودی و نمایندگان گروه‌های معارض سوری وابسته به آل سعود در مذاکرات جاری و آینده سوریه اظهار کرد: انتخاب رهبر یک ملت و رئیس یک کشور با رأی مردم آن کشور خواهد بود و اصرار سیاسی بر رد یا تعیین رهبر یا رئیس یک کشور، خواسته‌ای غیر دموکراتیک و دشمنی با مردم‌سالاری است.

وی افزود:سعودی‌ها فکر می‌کنند هنوز در 15 سال قبل زندگی می کنند و خواستار اقدام قدرت‌های جهانی به روش روی کارآمدن آل‌سعود و حاکمیت آنان بر سرزمین‌های اسلامی است.

سرلشکر فیروزآبادی با پوسیده خواندن این گونه افکار و مواضع خاطر نشان کرد: این فکر مرتجعانه، رؤیایی از یک خواب غیر صادقانه بوده و هرگز تعبیر نخواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروههای سوری وابسته برای حذف بشار اسد را به معنی گسترش تروریست‌های داعش و روی کار آمدن حکومت تکفیری در سوریه دانست و تأکید کرد: حذف بشار اسد، دیکته و خواست صهیونیست‌ها است.

سرلشکر فیروزآبادی با تأکید بر اینکه «فرهنگ امروز و مردم جهان فقط انتخاب مردم را مشروع می داند» تصریح کرد: سازمان ملل و آقای رئیس نیز می دانند که حرف سعودی‌ها قول زور است، لکن به دلایل سیاسی، حضور سعودی‌ها را تحمل می‌کنند، ولی آزادگانی مانند روسیه و ایران و چند کشور عربی هستند که از مردم سوریه و نظر آنان حمایت می‌کنند.

captcha