سلسله‌جلسات «اخلاق» توسط نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3487220
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
ویژه دانشگاهیان؛

سلسله‌جلسات «اخلاق» توسط نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل برگزار می‌شود

گروه اندیشه: اولين جلسه از سلسله جلسات درس اخلاق توسط نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه اردبيل ويژه دانشگاهيان به ميزباني دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام ابراهیم پورحسين‌فر، معاون نمايندگي نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه محقق اردبيلي، روز گذشته 21 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاري اولين جلسه از سلسله جلسات درس اخلاق نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه اردبيل ويژه دانشگاهيان به ميزباني دانشگاه محقق خبرداد و گفت: بنابر روال جلسات ماهانه آيت الله سيدحسن عاملي(دامت بركاته) در دانشگاه‌هاي استان، در سال جديد نيز اولين جلسه روز یکشنبه 22 فرودين ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه محقق اردبيلي برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به تاثیرات اخلاقی و معنوی این جلسات، افزود: دانشجويان و اساتيد ما از ديرباز در جستجوي طرح مباحث اخلاقي از منظر اسلام بودند و برگزاري چنين جلساتي مي‌تواند علاوه بر افزايش آگاهي، انگيزه‌هاي معنوي و ديني را در بين قشر دانشگاه اعم از دانشجويان، اساتيد و كاركنان افزايش دهد و همين امر نشان‌دهنده چرايي استقبال گسترده از جلسات گذشته اين موضوع مي‌باشد.
پورحسین‌فر تصریح کرد: سياست اين نهاد افزايش فضاي معنوي در دانشگاه است و از همين رو نهاد اهتمام ويژه‌اي دارد كه نهايت استفاده را از حضور و علم عالم محقق استان حضرت آيت الله عاملي(دامت بركاته) داشته باشد، تا علاوه بر آمادگي هرچه بهتر براي اجراي برنامه اعتكاف، دانشگاه محقق اردبيلي نيز در جهت تبديل شدن به دانشگاه تراز اول اسلامي در سطح جهان اسلام گام بردارد.
معاون نمايندگي نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه محقق اردبيلي از عموم دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي استان براي شركت در اين مراسم معنوي فرهنگي دعوت به عمل آورد.
captcha