بخش کارگاهی دوازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن فردا اجرا می‌شود
کد خبر: 3492940
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

بخش کارگاهی دوازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن فردا اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: بخش کارگاهی دوازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن، جمعه، 10 اردیبهشت‌ماه با اجرای گروه‌های تواشیح و مبتهلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دوازدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان، مبتهلان و گروه‌های تواشیح کشور که از روز گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه در مجتمع امام خمینی(ره) آغاز شده است، امروز، نهم اردیبهشت‌ماه در بخش علمی به پایان می‌رسد و فعالیت خود را در روز جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه با ورود به بخش کارگاهی دنبال می‌کند.
در بخش کارگاهی دوازدهمین نشست تخصی شورای عالی قرآن که از ساعت 9 تا 18 روز جمعه، 10 اردیبهشت‌ماه خواهد بود؛ گروه‌های تواشیح برتر کشور و مبتهلان به اجرای برنامه می‌پردازند و اجرای آنها توسط اساتید حاضر در این نشست تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.
براساس این گزارش، برنامه‌های بخش کارگاهی این نشست تخصصی از ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن آغاز می‌شود و این مبتهل کشورمان در ادامه به اجرای ابتها‌ل‌خوانی می‌پردازد.
اجرای گروه تواشیح میعاد قم، اجرای ابتهال توسط حسین رفیعی از استان گیلان، اجرای گروه تواشیح بشارت اصفهان و اجرای ابتهال توسط حسن خانچی از استان خوزستان، تلاوت قرآن و ابتهال توسط محمود لطفی‌نیا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در پیش از ظهر روز جمعه خواهد بود.
همچنین، در برنامه‌های بعد از ظهر روز جمعه نیز به ترتیب محمد برخورداری از تهران به ابتهال‌خوانی پرداخته و در ادامه گروه تواشیح سبطین استان خوزستان، گروه تواشیح فدک‌الزهرا(س) استان خراسان رضوی، گروه تواشیح طارق استان آذربایجان شرقی و گروه تواشیح شمیم بهشت استان مازندران اجرای برنامه خواهند داشت.

captcha