رونق توليد داخلی، ستون فقرات حل مشكلات اقتصادی كشور است
کد خبر: 3493129
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
حجت‌الاسلام شربیانی:

رونق توليد داخلی، ستون فقرات حل مشكلات اقتصادی كشور است

گروه سیاسی: امام جمعه عجب‌شير، با بيان اينكه رونق توليد داخلي، ستون فقرات حل مشكلات اقتصادي كشور است يادآوري كرد: بايد واردات كالا كاهش يابد و هر چقدر در داخل زيربناها محكم شود به موفقيت بيشتري خواهيم رسيد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شیر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، حمايت از كارگر ايراني و پرهيز از مصرف كالاي خارجي را در اقتصاد مقاومتي بسيار موثر دانست و افزود: كليد حل مشكلات اقتصادي كشور در دست كشورهاي اروپايي و كاخ سفيد نيست بلكه در داخل كشور است.

وی، با اشاره به راي دادگاه آمريكا براي برداشتن دو ميليارد دلار از 100 ميليارد دلار پول بلوكه‌ شده جمهوري اسلامي ايران به بهانه‌هاي واهي، يادآوري كرد: بلوكه كردن اموال و دارايي‌هاي ايران در تمام اين سال‌ها به نوعي بزرگ‌ترين دزدي بين‌المللي بوده و اكنون شاهد دزدي ديگري از سوي آمريكايي‌ها هستيم.

حجت‌الاسلام شربياني، با اشاره به حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي، افزود: شركت در انتخابات هم وظيفه است و   هم حق ملت و نتيجه حضور پرشور ملت در آن، حفظ عزت و استقلال ملي است.

امام جمعه عجب‌شیر، با بيان اينكه انتخاب فرد اصلح به پيشرفت و توسعه جامعه كمك مي‌كند، گفت: مجلس مهم‌ترين مكان تصميم‌گيري و قانون‌گذاري است و نمايندگان مردم در آن با پيروي از فرامين و رهنمودهاي رهبري و حركت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي مقدس نظام، مي‌توانند مشكلات جامعه را كاهش دهند.

captcha