اطلاع‌رسانی دو نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غرب در مسابقات قرآن
کد خبر: 3494201
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

اطلاع‌رسانی دو نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غرب در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: دو نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غرب از مواردی است که از ظرفیت مسابقات و حضور نخبگان قرآنی برای اطلاع‌رسانی آن استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حسن ربیعی، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: روز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه مانور برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در قالب برگزاری اختتامیه مسابقات سراسری اذان‌، ابتهال‌، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم از ساعت 17 تا 19 در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود‌، گفت‌: این مسابقات امسال در روزهای 23 تا 27 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 22 برگزار می‌شود که حضور برای عموم آزاد است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن با اشاره به اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته شاهد مشارکت بالای دستگاه‌های مختلف در برگزاری مسابقات هستیم‌، اظهار کرد: باید بخشی از مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی را به سمت تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات سوق داد.
وی با اشاره به اینکه راهبردها و سیاست‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی مسابقات از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است، افزود: در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات باید بر روی موضوع اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و فعالیت‌های تروریستی داعش کار تبلیغی صورت بگیرد، همچنین در زمینه اطلاع‌رسانی دو نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غرب نیز باید از ظرفیت مسابقات و نخبگان قرآنی بهره‌برداری کرد.
سخنگوی سازمان اوقاف با بیان اینکه امسال بصورت خاص برجسته‌سازی فرمایشات امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری در تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات مشهود خواهد بود‌، افزود: تولید محتوا برای مسابقات با نگاه بین‌المللی و فراملی باید صورت گیرد که هم نیاز داخل و هم نیاز خارج از کشور را برطرف کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۱۹
0
0
باید دستگاه‌های اجرایی به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات بپردازند که نتیجه خوبی بهمراه خواهد داشت
captcha