سردار «علیرضا شمسی‌پور» به درجه شهادت نائل شد
کد خبر: 3494326
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

سردار «علیرضا شمسی‌پور» به درجه شهادت نائل شد

گروه اجتماعی: سردار «علیرضا شمسی‌پور» از همدان در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 امروز دوشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار «علیرضا شمسی‌پور» از همدان در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 امروز دوشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد.
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و شهید مطهری که در راه معرفی اسلام به معنای واقعی از هیچ تلاشی دریغ نکرد، خبر شهادت یکی از شاگردان مکتب این استاد بزرگ مردم دارالمومنین همدان را غرق در ماتم و اندوه کرد.
در پی شهادت «علیرضا شمسی‌پور» در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاعیه‌ای صادر کرد
.در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پیشکسوت پاسدار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:
سردار علیرضا شمسی‌پور از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق در پی انفجار مین به شهادت رسید، اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر، متعاقباً اعلام خواهد شد.
یادآور می‌شود، سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» مسئول سابق بسیج ورزشکاران استان همدان بعد از شهید قاضی‌خانی، سردار شهید حاج حسین همدانی، شهید مجید صانعی، شهید مجتبی کرمی، شهید میلاد مصطفوی، شهید محسن فانوسی، شهید مرتضی ترابی و شهید حیدر ابراهیم‌خانی، نهمین شهید برون‌مرزی استان است که به جمع یاران شهید خود پیوست.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۲:۵۱
0
0
با سلام و درود فراوان به روح مرد منش استاد اخلاق و ادب سردار عشق شهید بزرگوار شمسی پور
استاد براستی که درس مردانگی و اخلاق و ادب و بزرگی را برایمان تمام کردی.
هر چند که شنیدن این خبر تکانی به قلبهای خفته ى ما زمینیان است ولی جز این مسیر هم شایسته شما نبود.
نبودتان حتما و قطعا بودنتان را در قلبهایمان تثبیت مى کند .
شهادت لحظه ى شکوفایی مردان بزرگ است.
تبریک و تسلیت به خانواده ى عزیز ایشان و مردم ایران.
captcha