‌اولين دوره جايزه عدالت برگزار می‌شود
کد خبر: 3495101
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

‌اولين دوره جايزه عدالت برگزار می‌شود

گروه جامعه: اولين دوره جايزه عدالت با محوريت عدالت خواهی و مبارزه با سرمايه‌داری در قالب آثار هنری و رسانه‌ای خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولين جايزه عدالت به همت جنبش رسانه انقلاب و بسيج دانشجويی خرداد ماه امسال برگزار می‌شود. در اين دوره از جايزه عدالت علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های شعر، داستان، نمايش‌نامه نويسی، فيلم‌نامه‌نويسی، نماهنگ، فيلم کوتاه، عکس کاريکاتور آثار خود را با موضوع عدالت و مبارزه با سرمايه‌دار‌ی به واحد فرهنگی بسيج دانشجويی دانشگاه خود تحويل دهند.

 مهلت ارسال آثار  تا 25 ارديبهشت ماه اعلام شده است که به گفته مسئولان برگزاری به دليل تقاضای دانشجويان احتمال تمديد نيز وجود دارد که بزودي اطلاع‌رسانی‌ می‌شود. نکته مهم در اين دوره این است که آثار بايد توسط دانشجويان توليد شده باشد. شرکت دانشجويان تمام دانشگاه‌هاي کشور در اين جايزه امکان‌پذير است و در اختتاميه اين دوره از جايزه عدالت در هر بخش به سه برگزيده که دو برگزيده از نگاه داوران و يک برگزيده از نگاه دانشجويان است به ترتيب هدايای نقدی اهدا می‌شود.

دانشجويان می‌توانند براي اطلاعات بيشتر به واحد بسيج دانشجويی دانشگاه خود يا کانال تلگرامی اين جايزه به آدرس Telegram.me/JRE_EDALAT مراجعه کنند. همچنين دانشجويان می‌توانند سوالات خود در رابطه با اين دوره از جايزه عدالت را به آدرس التکرونيکی JRE_EDALAT1395@chmail.ir ارسال کنند.
captcha